DeeJayVZ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hva er etter deres mening det beste piratspillet til pc? Evt. er det kommende titler jeg bør vente på? Har sett videoen til sid Meyer's "Pirates!" og det ser jo sinnsykt bra ut! Er det allerede kommet evt. når kommer det? Beklager hvis jeg burde ha sjekka andre tråder i forumet, men jeg kunne så vidt jeg har sett ikke se at det fantes noen tråder om dette. Mvh tevz Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Pirates! skal vel komme i høst\vinter hvis jeg ikke husker helt feil. Og i mellomtiden kan du sjekke ut Port Royle. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 syntes ikke Sid meyers pirates ser så kult ut.. det jeg skulle ønske kom ut som spiller er noe liknende "Master and commander" opplegg, sikkelig sjø slag, hehe Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tropico 2: Pirate Cove är ett strategispel i piratmiljö som kan vara morsomt. Det finns en demoversion att ladda ner. /Olle Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hehe, navnet på topic'n kan misforståes! hørt at seadogs er bra, men det kan være gammelt.... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 monkey island serien er vel de beste spillene med pirater i vil jeg tro.. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hadde tenkt å nevne monkey island serien jeg også, spilla er brae med noe humor i det også Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Pirates! er en gammel spillklassiker.. og tror det skal komme en oppfølger til høsten. og jo; Pirates og Monkey island er kongespill Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Corsairs er helt klart det beste eg har prøvd. 2d strategispill, kan være vanskeli å få tak i, men finnes som Best-Buy spill. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Ja, Sid Meier's Pirates! er det desidert beste piratspillet gjennom tidene. Ingen piratspill har prestert å fange så mange spillere i sin piratverden. Har spillt det på både C64 og Amiga. Pirates! Gold kom så ut på windows, og jeg fikk sløst mange, mange måneder bort der også. (Sid Meier's Civilization II fikk også det sosiale livet mitt til å bli ikke eksisterende.) Og nå når en re-designet versjon kommer i slutten av året (forhåpentligvis), så vil vel det skape en ny bølge, der veteranene fra C64-tiden kan gjennoppleve dette eventyret. Samt de unge spillerene kan bli introdusert for dette mesterverket. Jeg bare håper att det er like bra som det gamle Pirates! Endret 7. juni 2004 av shabador Lenke til kommentar
corky Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Pirates of the caribbean...dette spillet har en egen "bølge-maskin" så når du kommer ut i storm i dette spillet kan du selv stå på skipet og nesten føle uværet. Utrolig bra bølger, og god grafikk. Gir den rette følelsen. Anbefaler deg å teste dette. Edit: skriveleif Endret 7. juni 2004 av corky Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) JA! Pirates Of The Caribbean er supert! Litt tungt og kjedelig i begynnelsen, men senere blir det bare så sinnsykt fett! Masse sjøslag, vandring på øyer og se på bylivet, eller kjøpe seg noen souvernirer, også har vi jo selvsagt Den Sorte Perle da... Som nevnt tidligere, havet ser så sinnsykt ut! Gleder meg også til Sid Meyers Pirates, men jeg synes det er synd at de ikke har fokusert nok på sjøslag i nærbilde med ordentlig grafikk osv...skal nok kjøpe det uansett... Forresten, det hadde jo kanskje en ide å lage et online-spill av en piratverden, hvor det handlet om å få ei skikkelig skute, og bli noe sånt som den mest fryktede piraten, elle kanskje guvernør eller en "boss" som eier en av øyene... Hadde også vært fett om man kunne velge å bli pirat, spanjol, franskmann, engelskmann, freelancer osv.... Er det ingen som har samme drømmer som meg? (altså om pirat-online spill) Endret 7. juni 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Pirates of the Burning Sea er jo et Pirat-MMORPG som kommer - skulle egentlig være betatest i vår, men det blei visst utsatt litt... Sid Meier's Pirates! blir bare helt genialt 8) Lenke til kommentar
corky Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 MeTa][iC: Joda, hadde vært stilig med et skikkelig online-spill av den sorten. En annen ide hadde vært at flere spillere hadde samarbeid i en båt. Der en styrer båten og er kaptein, resten av mannskapet må ta seg av seilene og skyte med kanoner. Og dersom man hadde bordet et fiendlig skip hadde alle hatt sverd og pistoler. Dette hadde vært stilig. Kanskje best om det hadde fantes klaner da. Med tanke på teamwork.... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Corsairs er helt klart det beste eg har prøvd. 2d strategispill, kan være vanskeli å få tak i, men finnes som Best-Buy spill. Jeg har det.. eller ja.. Corsarios II som det står.. kjøpte i portugal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå