benjamin84 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Heisann, har store planer om å kjøpe meg DSLR etter jeg er ferdig med eksamen, og vil i den anledning trenge en kamera bag. Var i en butikk her borte (i england) og så på Crumpler Puppet (tror det var Puppet den het). Utrolig bra ryggsekk/kamerabag, men jeg finner den ikke i noen norske nettbutikker, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i bagen i Norge? -benjamin- Edit: Om noen vet om noen andre bra merker tar jeg gjerne imot hint. Jeg ser etter en bag som både kan holde kamera utstyr og litt notater og kanskje en bok til universitetet. På den måten kan jeg sørge for å ha kameraet med meg stort sett alltid (kjipt å miste et bilde bare fordig kameraet ligger hjemme!). Bør være en ryggsekk ettersom skuldervesker blir vonde om det er tungt utstyr i de. Endret 2. juni 2004 av benjamin84 Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Lowepro har utrolig mye bra da, f.eks disse to: CompuTrekker AW hos XD til kr. 1461,-. Stealth AW II hos XD til kr. 2287,-. Litt usikker på om det er AW II som XD har. EDIT: Elite Foto er oppført som leverandør av Crumpler i Norge REF: Leverandøroversikt fotomarkedet 2003 Synes ikke denne Crumpler Puppet-vesken var det peneste jeg har sett hverken i rød eller grå Endret 2. juni 2004 av Pingla Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Norsk Naturbokhandel har et stoort utvalg av Lowepro utstyr. Og en smule billigere enn XD, ser det ut som.. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Lowepro sekkene så unektelig bra ut! Må finne et sted hvor jeg kan se på den "i skinnet". Crumpler bagen så forresten bedre ut i levende live, men diskret er den jo ikke Takk for svar Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Må finne et sted hvor jeg kan se på den "i skinnet". Japan Photo lokalt hos meg er i allefall de som har best utvalg i Lowepro. Mulig du har en lokal Japan Photo i nærheten av deg? Japan Photo butikker i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå