Gå til innhold

SocketA+Vannkjøling og huller

johna

Anbefalte innlegg

Lurte egentlig på om det er hull i noen HK rundt socketen på s-A Kort?

Lurer fordi jeg sitter her med en vannblokk som ventelig skal være for socketA,, blokka har fire festehull og skruer som skal gjennom HK, men på mitt HK er det ingen hull.. (Epox) Den passer heller ikke for de hulla som er på socket478..

Hva er galt? blokka, HK, eller meg? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hrhr.. borring anbefales ikke. Som allerede sagt er det ikke alle hovedkort som har huller som skal brukes til montering av kjøleblokker. Derfor er det alltid lurt å sjekke om sånne ting før du kjøper blokker, ikke bare for å sjekke om det er huller, men om blokka passer til ditt hovedkort (kondensatorer og komponenter som kan stå i veien osv.).

Lenke til kommentar

Ok, da,, HØL da sjø...

Farsken, ittjno høl på hk mett! :yes:

jeje,, selger møkka til noen slektninger,, kjøper en Mega BB,, og drøyer med nytt hk og pc kjøp til BTX kommer..

Finner noe annet og brenne en haug med Høvdinger på.. Fyll og hor+ litt på bila..

:green:

Lenke til kommentar

både mitt asus A7V8X/kt400 og A7N8X-D/nForce2 kort har "huller" men mangler kuer forsåvidt...

Waterchill blokka mi kom med to forskjellige topp plater i tilfelle kondensatorer etc skulle forårsake problmemer, den satt som et skudd på begge korta, og herre gud så stille og herligt det er med 1 stk 120mm vifte på ca 5V :yes:

Lenke til kommentar
både mitt asus A7V8X/kt400 og A7N8X-D/nForce2 kort har "huller" men mangler kuer forsåvidt...

Waterchill blokka mi kom med to forskjellige topp plater i tilfelle kondensatorer etc skulle forårsake problmemer, den satt som et skudd på begge korta, og herre gud så stille og herligt det er med 1 stk 120mm vifte på ca 5V :yes:

Jeg hadde faktisk problemer på mitt epox 8rda3+ så jeg kjøpte meg et socket-a lid som jeg skrudde på istedet for det originale. Funket som f... og ja... deilig med vannkjøling.. skal mye til før jeg går tilbake til luftkjøling :)

Lenke til kommentar

SKÅL! :green:

Må jo ha en pils i varmen.. mmm,.

Rart,, nå er jeg snart 25, tidligere idrettsmann, nå data som hobby og synes pils sammen med pc'n er mere givende enn å gå ut på byn... sammen med kompiser har jeg flere vorspiel og nachspiel foran pc'n enn i stua eller ute.. Damene våre vrenger fletta i oppgittethet og er sjalu på en bunt med transistorer,, PCfylla er et nytt fenomen,, hvor skal dette ende? ... kanskje sært, men flere som har det litt på samme hvis? :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...