Magnum p.i. Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Siden modene fant det for godt å stenge en halvt år gammel tråd vedrørende denne telefonen velger jeg å lage en fortsettelse her. Dette er hva jeg skrev: "MagCom er tydeligvis før mange her sin tid. Det var en norskprodusert mobiltelefon som kom for rundt tre år siden. Den skulle visstnok være det beste av det beste, men ble aldri noen suksess. Å finne informasjon om MagCom er ikke vanskelig med tanke på hvordan norske medier omfavner slike prosjekter. Et kjapt søk fant alt dette . Det jeg lurte på var om det var noen som hadde hatt en slik telefon her. Hvordan var den? Funker den ennå? Ville bare mimre litt... Forøvrig er dette langt ifra den første norske mobiltelefonen. Simonsen var vel norskt også så vidt jeg husker. Har en "Simonsen Freeway 808 GSM" liggende i skapet her. Den er av den gode gamle typen hvor man måtte ha hele simkortet inni telefonen, ikke bare den lille biten man bryter av. " Håper Afseth'en er fornøyd nå. Jeg ble i hvertfall skrekkelig advart, håper han som startet tråden i desember også har lært leksen sin ja...fyfy. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 En kompis av meg hadde den husker jeg. Var ganske misunnelig ja, for det var jo liksom det kuleste på den tiden. Dyr var den også. Så aldri aktuell for meg... Men synes å huske det den var ganske stilig, for å være på den tiden Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sinnsykt stor skjerm på denne saken! Er det noen som har testet denne? Lenke til kommentar
jogrim Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Er det noen som vet om Magcoms supporttjeneste er operativ? Har prøvd å kontakte dem pr. mail, men de svarer ikke Endret 5. mars 2005 av jogrim Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Fant en gammel artikkel i ITavisen: Her Den har ikke GPRS også er den visst en PDA som jeg fikk med meg Harde taster og dårlig batterikapasitet, men en av dagens fineste mobiler Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Her er en test av magcom på dinside! De har andre formeninger enn itavisen. hvem skal vi stole på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå