harald_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) noen som har litt konstruktiv kritikk å komme med? jeg er klar over at skyer i header er litt oppbrukt, men jeg beholder det som det er inntil jeg finner på noe bedre... edit: http://home.no.net/harald2k/h2k - klarte dere ikke lukte det? edit2: huf var god Endret 2. juni 2004 av harald_ Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tipper det er denne: http://www.harald2k.tk/ Lenke til kommentar
Mira Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det første som slår meg er at du etter min smak, bør sentrere siden horisontalt Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 hyl! det blir mye jobb i såfall... Lenke til kommentar
Mira Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hyl! det blir mye jobb i såfall... hvorfor det? Er det ikke det man har CSS for? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Er det ikke det man har CSS for? jo, men se hvordan knappene i menyen blir plasert... jeg har ingen ideer om hvordan de kan plaseres midtstilt uten mye jobb... har du så er jeg klar for å se dem Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg har ingen ideer om hvordan de kan plaseres midtstilt uten mye jobb... har du så er jeg klar for å se dem <center> rett bak <body> og </center> rett før </body> burde vel funke? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 <center> rett bak <body> og </center> rett før </body> burde vel funke? margin: 0 auto; heller... Første som slo meg var at den minnet mye om andres her, og at det var en fin hover på menyen. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Differences Between HTML and XHTML The center element was deprecated in HTML 4.01. The center element is not supported in XHTML 1.0 Strict DTD. Deprecated: A deprecated element or attribute is one that has been outdated. Deprecated elements may become obsolete in the future, but browsers should continue to support deprecated elements for backward compatibility. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Første som slo meg var at den minnet mye om andres her hyl! url? margin: 0 auto; heller...men det tar vel ikke med seg alt? Endret 2. juni 2004 av harald_ Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det første som slo meg var gjerne FuLu sin... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 hmmm, nå skal jeg i alle fall ikke ha midtstilling! Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Likte den ikke. Synes det er dårlig fargevalg med hvit ute til høyre, og den grå firkanten i midten er eller ikke det beste jeg har sett, allikevel, knappene var eller ikke noe og rope hurra for:) Du manger også meta ord. Kanskje du har det i .tk domene. Hvis ikke blir det vanskelig for andre enn deg selv og kunne finne siden, Du kunne også utvide litt med besøks teller, user online etc. Uansett så er det slett ikke det verste jeg har sett, stå på Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det var en heller traust og ganske kjedlig side. Likte mouseover'en. Blasse fargevalg. Headeren var heller ikke særlig tiltalende. Med litt mer freshe farger og en annen header så blir det sikkert bra. Og, det er jo positivt at du har basert deg på Div's og CSS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå