Makky Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Vedlikeholder en side for noen rådgivere. Og personen som har laget siden har ikke kapasitet til å fortsette så jeg har fått jobben med å oppdatere osv. Siden funker i IE, men i Opera kommer det bare firkanta bokser på linkene og går ikke ann å trykke. Hva må gjøres for å få den kompatibel med Opera? Er det bare noen html-koder som må settes inn eller er det å lage sidene på nytt? Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Vi kan nok ikke si noe uten å få se litt kildekode, men du kan vel prøve å validere siden din Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Vi kan nok ikke si noe uten å få se litt kildekode, men du kan vel prøve å validere siden din Hvis problemet er at det ikke virker i Opera, gleder jeg meg til han ser hvor bra validert den blir Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Vi kan nok ikke si noe uten å få se litt kildekode, men du kan vel prøve å validere siden din Hvis problemet er at det ikke virker i Opera, gleder jeg meg til han ser hvor bra validert den blir enig med du. Lenke til kommentar
Armitage Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Aner ikke, det kan jo være at linkene til bildene ikke stemmer, men hvis det virker i explorer så er det vel ikke det.. jeg hadde en side hvor css-en var helt fin i Opera, men da jeg prøvde i explorer funka det ikke i det hele tatt. skikkelig irriterende! Det var bare en liten z-index feil som slo ut explorer. ARgh. duste explorer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå