MysticoN Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) #dårlig emnetittel. Bruk emnefeltet til å BESKRIVE emnet# sitter å leser denne no. og det står at Whitesprit mange tilfeller bare gjør vondt verre når det brukest til å rense CPU'en! vel jeg bruker Rødsprit. er det like gale som whitesprit? Endret 3. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
moray Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg bruker rødsprit.. Det er også anbefalt isopropanol ( konsensfjerner) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 ok så rødsprit er bedre enn Whitesprit:) takker fikk svar på det jeg lurte på. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Rødsprit er utmerket. Det fikk jeg forøvrig bekreftet da jeg var i kontakt med arcus, og selvfølgelig etter egne tester. Rødsprit er et alkoholprodukt, mens Whitesprit er et oljeprodukt. Hvorfor folk alltid roter med dette skjønner jeg ikke. Det er jo bare å ta av korken å lukte Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det heter jo WhiteSprit da.. Hvis du var ironisk så tilgi meg, så det ikke... Lenke til kommentar
Hovland Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det heter jo WhiteSprit da.. Correction: Det heter whitespirit ^^ Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 bare ikke drikk noen av delene så skal det nok gå bra men hvis du tar deg en sup av flaska slipper du å kjøpe skjerm da Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 bare ikke drikk noen av delene så skal det nok gå bra men hvis du tar deg en sup av flaska slipper du å kjøpe skjerm da HAHA! Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Teknisk sprit tror jeg er enda renere enn rødsprit. Brukes av proffe som skal ha selvklebende folie til å feste skikkelig på reklameskilt og slikt. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har prøvd rødsprit, isopropanol og noe guffe pappa hadde i garagen... Rødsprit: Helt ok, lukter ikke spesielt godt. renser godt Isopropanol: Helt ok, lukter godt, renser villt bra. Pappas guffe: Vond lukt, kvalme osv. Renset villt. Men var vist ikke helt ufarlig. Konklusjon er isopropanol og rødsprit er ok! Denne fra microplex.no er det ingen vits i å kjøpe, for dyr. Det er billigere med de 2 forutnevnte Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 isopropanol er best, kjøpes på jernia. Rødsprit har jo fått tilsatt en del farge som blir liggende igjen. (har en flaske med røde striper mens isopropanol har ikke disse stripene). Isopropanol lukter heller ike spesielt godt. men der det beste. 65kr for en liter tror jeg det er. Det holder jo til tusenvis av rense cpu operasjoner. Du får lage litt spyleveske så du får brukt alt sammen er selv på halv flaske nå, bruker det nesten aldri Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Husker for en tid tilbake da var det ville oppstandelser her da det ble kranglet om hva som er best, isopropanol og rødsprit fantastene (jeg på isopropanol siden) diskuterte litt mye om hva som er best, og det er som admin`c skriver, rødsprit kan legge igjenn litt rester mens isopropanol fordamper. Så prøv deg frem og finn ut hva du liker best selv. Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg bruker også rødsprit og det fungerer fint. Men isopropanol er nokk det bete som nevnt over. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 er jo snakk om marginale forskjeller. Bruker du papir til å vaske vil det jo legge igjen litt og da er du like langt. Qtips og isopropanol er det beste men det hjelper deg sikkert en kvart grad i forhold til rødsprit. Lenke til kommentar
Akise Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg har alltid brukt rødsprit, funker fett Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg bruker rødsprit.. Det er også anbefalt isopropanol ( konsensfjerner) Blir ikke pumpa F*cka hvis du bruker slike sterke stoffer'a ? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg bruker rødsprit.. Det er også anbefalt isopropanol ( konsensfjerner) Blir ikke pumpa F*cka hvis du bruker slike sterke stoffer'a ? Hvilken pumpe? Her er det snakk om rensing av cpu`er. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg bruker rødsprit.. Det er også anbefalt isopropanol ( konsensfjerner) Blir ikke pumpa F*cka hvis du bruker slike sterke stoffer'a ? Hvilken pumpe? Her er det snakk om rensing av cpu`er. Hmm... renser du den ike på samme måte som du kjører vann igjennom da ? eller står du der å skrubber ? lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå