FenrisC0de Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 hehe, jeg holdt på å daue av latter før klippet var ferdig. Var så sinnsykt tåpelig når de drev og så på de forrige star wars filmene sammtidig som de dramatiserte dem.. hehe, og når darth wader danset med storm trooperen.. haha Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det råste er når han bikkja ler å sier til han ene, "you must be some kind of supernerd" ler så grønjævli vær gang. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg syntes heller ikke det var så morsomt Var jo litt men ikke noe stort Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Synes dere seriøst at det der er morsomt?? HERREGUD!!! Fikk ikke lyst til å tenke på å vurdere å eventuelt å trekke på smilemusklene... Gadd ikke se den ferdig en gang! Den sugde jo... Noen har rar humor...men flertallet her likte den jo, så da er det vel jeg som har unormal humor... Må bare si det igjen... det var DØNN KJEDELIG!! Blir jo nesten irritert på at jeg har kastet bort 5 min av mitt liv på det der! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 .......................................................... *snip* Og hva slags morsomme folk/filmer/personer/ting liker du da, gutten min? Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 .......................................................... *snip* Og hva slags morsomme folk/filmer/personer/ting liker du da, gutten min? Liker egentlig humor i samme sjanger, men akkurat denne bare falt jeg ikke for. Eksempler på noe jeg synes er bra humor: Dennis Leary Team Antonsen Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Nesten blasfemi å si at man liker TA hvis man ikke har sansen for Triumph! Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi hohohohohohohohohohohohohohohohohohohohoh *magemusklene sto i høyspenn i 10 min* OMG! HAHAHA *tørke en tåre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå