Bandidos-Pelle Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Ja! Weather center er utvilsomt det nest morsomste. Ser nedover rekkefølgen din as we speak, ahpadt. Genialt bra linker, men en enda mer genial hund! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Drit bra, endelig en som tør å slenge de full i drit. Skulle gjort det selv Lenke til kommentar
Togo Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 ahpadt: Konge linker! Artig når han mobba han Simon fyren. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Humor? Akk du triste menneske...... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Lett å slenge dritt til andre når man kan "gjemme" seg bak hunden "Hva? Jeg sa ikke det, det var hunden!" Point taken? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hehe, den der er nydelig. Bra tråd! Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Så morosam var den no ikkje. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Så morosam var den no ikkje. Jo det er den. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Drit bra, endelig en som tør å slenge de full i drit. Skulle gjort det selv Kven har gjort deg til eit bedre menneske enn dei? Kva rett har du til å slenge drit til dei bare fordi dei er anderledes? Lenke til kommentar
Kong Tåfis Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 For å si det sånn, jeg fikk vasket gulvet foran pcen mens jeg så det klippet. ROFL! Men likevel må jeg si: INGENTING SLÅR THUMB WARS!!! Den er bare keiseren over alle kongers konger over parodier! Så å si for hvert minutt tar man seg en liten tur ned på gulvet og ruller... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Så morosam var den no ikkje. Da er du Star Wars nerd, hahahaha Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg er nok muligens den eneste som ikke synes dette var noe morsomt... Flott at dere andre liker det da. De som ikke synes dette er morsomt er STAR WARS fans Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 1: jeg er star wars fan 2: jeg synes denne var genial konklusjon: Jeg er unntaket som bekrefter Regelen Lenke til kommentar
Kong Tåfis Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 1: jeg er star wars fan2: jeg synes denne var genial konklusjon: Jeg er unntaket som bekrefter Regelen Ja, jeg er også Star Wars fan og jeg ELSKER parodier. Det er bare gøy med folk som latterliggjør og setter ting på spissen. Så enhver fan som hater at det en liker blir satt på spissen har egentlig ikke noe på denne humorsiden å gjøre. Det må være gravalvorlige folk! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Akk du triste menneske...... Vel, jeg synes værfall ikke det var _så_ morsomt. Litt humor kanskje, men "verdens morsomste klipp" er synes jeg er å overdrive. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 "I am a stormtrooper" "You are a huge nurd" "What are you a korean guy under there?" Har ikke ledd så godt på lenge Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 INGENTING SLÅR THUMB WARS!!! Den er bare keiseren over alle kongers konger over parodier! Så å si for hvert minutt tar man seg en liten tur ned på gulvet og ruller... Thumb Wars er bare helt genial! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå