Bandidos-Pelle Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Nope, jeg fikk det ikke med. De ler som et lite helvete når han sier det, så jeg får aldri det med meg. Kongekommentar, da! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) HAHAHAAH så sykt bra Her er flere godbiter "You're the star of American Idol, they should rename it British Homo" - mens han prater til Simon Cowell. Endret 6. juni 2004 av rlz Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Erre den med bikkja? Den kler ordet "lol" Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Hehe, jo, denne (star wars) har jeg i filmsamlinga mi, den er litt vittig, men verdens morsomste vet jeg ikke da. Endret 7. juni 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Å herre jesus.. den værmeldinga tar jo heeeeeeeeelt av. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Dere må da skjønne at de som misliker dette klippet er hardbarkede SW fans og/eller bare såre nerder. Go triumph teh dawg! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ahh, det der var en slager jeg ikke hadde sett på lenge. Jeg lo som bare det første (og andre og tredje) gangen jeg så det klippet. Hvis du er nerd (som meg) og ser det der må du ha litt selvironi for å le. Det er et av de beste klippene jeg vet om ja, men synes også Chris Rocks "How To NOT Get Your Ass Kicked By the Police" er hysterisk. Begge disse videoene er "funny because it's true" liksom. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Dere må da skjønne at de som misliker dette klippet er hardbarkede SW fans og/eller bare såre nerder. Go triumph teh dawg! Jeg er sånn nerd, (geek er et mer passende ord). Og jeg synes det er hysterisk morsomt! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ok, da ... Etter å ha sett klippet igjen, så må jeg jo si det er veldig morsomt. Jeg er forsåvidt ikke noe fan av LOTR og SW, så det er sagt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Særiøøøøs fet!!! Skal laste ned flere nå! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 SW fan:"I am a stormtrooper" triumph:"You are a huge nerd" har ikke ledd så mye på lenge jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det er et av de beste klippene jeg vet om ja, men synes også Chris Rocks "How To NOT Get Your Ass Kicked By the Police" er hysterisk. Den har jeg ikke sett, kan du linke? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Triumph ruler. Snakk om kjappe kommentarer. Denne med starwars-fansen er nok favoritten. Fikk helt dilla og så alt jeg kom over første gang jeg så det. Lo så tårene trilla. Kan nesten ikke huske sist jeg lo så sinnsykt. Jo forresten.. Det må nesten bli av Borat fra AliG. Jagshemash! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Sinnsykt latterkrampe *ler meg av stolen* Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 rofl er veldig beskrivende for meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Den med kjendisenes hjem! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Flere godbiter: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Endret 20. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå