BolleKalle Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er nok muligens den eneste som ikke synes dette var noe morsomt... Flott at dere andre liker det da. Syns ikke det var morsomt heller.. Dere har ikke humor, husj husj vekk inn i skogen med dere Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg må si jeg lo godt av den Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Gammel og god ja... utrolig festlig Hvis noen vil ha et skikkelig godt standupshow så må dere laste ned Pablo Fransisco Comedy Central... Er ca. 200MB, men er verdt hver byte... Utrolig bra komiker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 HAHAhahahaha!!!! fyfaen for noen kjappe komentarer! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Gammel og god ja... utrolig festlig Hvis noen vil ha et skikkelig godt standupshow så må dere laste ned Pablo Fransisco Comedy Central... Er ca. 200MB, men er verdt hver byte... Utrolig bra komiker. har den. Har begynt å samle en del stand up videor. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Dere har ikke humor, husj husj vekk inn i skogen med dere Ok, løper inn i den nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Synes dere ikke den var morsom? 10 piskeslag til hver av dere. Brett ned buksa for onkel fredrik. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg fikk aldri med meg hva han se om jenta. "That's adorable. Really cute." Så hvisker han noe inn i kamera - hva sier han her? Lenke til kommentar
sull Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Gammel og god ja... utrolig festlig Hvis noen vil ha et skikkelig godt standupshow så må dere laste ned Pablo Fransisco Comedy Central... Er ca. 200MB, men er verdt hver byte... Utrolig bra komiker. har den. Har begynt å samle en del stand up videor. men konge da, har du en FTP server som du kan legge ut filmene på ? slik at jeg kan laste ned hadde vært fett...PM meg hvis du gidd Pablo Fransisco er KONGE...filmen er verdt hver eneste byte som sagt Endret 3. juni 2004 av sull Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg fikk aldri med meg hva han se om jenta. "That's adorable. Really cute." Så hvisker han noe inn i kamera - hva sier han her? Wich parent made you do this elns. Hahaha så den igjen med svogeren og vekket halve huset av latter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg mener dette er den morsomste av alle Triumph'ene, men det er mange bra, f eks Hollywood Squares og Bon Jovi.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Gammel og god ja... utrolig festlig Hvis noen vil ha et skikkelig godt standupshow så må dere laste ned Pablo Fransisco Comedy Central... Er ca. 200MB, men er verdt hver byte... Utrolig bra komiker. har den. Har begynt å samle en del stand up videor. men konge da, har du en FTP server som du kan legge ut filmene på ? slik at jeg kan laste ned hadde vært fett...PM meg hvis du gidd Pablo Fransisco er KONGE...filmen er verdt hver eneste byte som sagt Pablo Francisco er den nest beste CCP, men ingen slår The Sklar Brothers... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg fikk aldri med meg hva han se om jenta. "That's adorable. Really cute." Så hvisker han noe inn i kamera - hva sier han her? Wich parent made you do this elns. Hahaha så den igjen med svogeren og vekket halve huset av latter. Han sier, "What parents forced you to wear this" eller noke sånt. Men han seier noke etterpå til kamera ja, vanskelig å plukke opp dog Lenke til kommentar
Gene Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvor kan jeg lasre ned dette klippet? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 "That's adorable. Really cute."Så hvisker han noe inn i kamera - hva sier han her? Han sier : "For me to poop on" - Standard kommentar fra Triumph The Insult Comic Dog Var det virkelig ingen som fikk det med seg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå