Bandidos-Pelle Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Jeg har ikke, så lenge jeg har levd på denne jorda, ledd så kraftig. Seriøst, følgende klipp er uten tvil noe av det mest geniale som noensinne er laget: Se her Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg lo så jeg gråt! Endret 23. mai 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) *laste ned* EDIT: har ikke sett ferdig, men jeg har vondt i magen av latter.. That's the last time he will see female genitalia LOL!!! EDIT 2: Jeg ler så jeg griner jeg og. Endret 2. juni 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) *laster ned* braa! Siden du legger det ut på den måten du gjør, så er jeg ekstremt spent til hva som kommer til skje i dette klippet *SPENT* Åååååh, nedtur Sett klippet før BTW: Er ikke den bikkja med i The Osbournes og da? Mener jeg har sett den der jeg. Endret 2. juni 2004 av ProxymuZ Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) *spent* Edit: erm..... Endret 2. juni 2004 av Straydog Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ahhhh, den der er herlig. Gled dere *Ser den om igjen* Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 drit kul. noen som har mer av den bikkja. Mener jeg har sett ett klipp fra en hundeutstilling eller noe slikt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hva er dette for et talkshow forresten? Ville tippet Jay leno for 20 år siden men dette klippet kom jo ut ved Episode 2. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det var en ny episode... ..dritbra....men kor finner eg den som låg her fra før...det var angåande en bon jovi konsert....syns faktisk den var endå meir morsom... *må finne må finne må finne* Lenke til kommentar
lodott Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) "Triumph the Insult Comic Dog" heter han. Er vanvittig morsomt... finner det ved å søke i de fleste kjente p2p programmer... Er fra et talkshow med Conan O`Brian (tror jeg han heter...) Endret 3. juni 2004 av lodott Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 "...and now the nerds are congregating for the ceremonial banging of the plastic toys." Holdt på å dette av stolen! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) "I am a stormtrooper!" "You are a huge nerd!" :lol: Here's a spoiler for you; you will die alone :lol: Endret 3. juni 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Triumph: What substance was Han Solo frozen in? Crowd: [right answer...] Triumph: No, I am very sorry, the right answer is; WHO GIVES A F*CK!? Genialt, til de grader Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Hva er dette for et talkshow forresten? Ville tippet Jay leno for 20 år siden men dette klippet kom jo ut ved Episode 2. Late night with Conan 'o Brian elsnt. Endret 3. juni 2004 av HeRbie Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 navnet på tråden gjør filmen rett. jeg har aldri sett en bedre komifilm enn den der. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hehe, *LER HØYT*! Finnes det andre klipp? må laste ned Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Den er veldig bra, men gaaaanske så gammel. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Triumph the dog var vel på MTV music awards for noen år siden, da Moby og Eminem kranglet som værst.. Triumph argumenterte med moby om at han egentlig kanskje var en homo allikevel Eminem klikka da han fikk dyret opp i trynet og dro til både dukka og fyren såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er nok muligens den eneste som ikke synes dette var noe morsomt... Flott at dere andre liker det da. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er nok muligens den eneste som ikke synes dette var noe morsomt... Flott at dere andre liker det da. Syns ikke det var morsomt heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå