Ravn Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvilken driver er egentlig best? Med tanke på overklokking og spill generelt i grunn? Plusser og minuser med begge? Spill your beans Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 omega gir vell litt mere ytelse i spill tror jeg, vertfall i mitt tilfelle. er vell bare med omega drivere du kan overklokke med! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 litt feil MAtroxX. det er noen kort som er låst for overklokking, derfor må du da evt bruke Omega sine for å kunne klokke. og det er vil egentlig hovedforskjellen på driverne.. Lenke til kommentar
Kark Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har prøvd begge deler og syns ikke det var noen forskjell i performance.Med catalyst driverne bruker jeg powerstrip til å klokke med og har det som min favoritt.omega driverne har flere avanserte instillinger men det har ikke jeg behov for.Smak og behag syns jeg Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg bruker omegadriverne. Er bare blitt en vane... Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Gikk over til omega rett etter jul. Etter dette misten jeg de artifacts'ene jeg hadde. Så tror nok jeg holder meg til Omega Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Klokka mitt ATI Raedon 9600 PRO til 6106 på 3DMark03. Dette med Catalyst 4.5 og Powerstrip. Slå den! (Klarte det bare en gang da, men fett allikevel!) Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Tenkte å blåse litt nytt liv i denne tråden, da jeg vurderer å bytte fra Catalyst til Omega. Kan man få mer ut av en Omegadriver med tanke på spill/overklokking? Lenke til kommentar
robeerik Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hei Jeg fikk 200 mer poeng i 3DMark03 da jeg byttet til Omega driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå