kvikks Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Nok en side til kritikk! Kunden er en liten bedift som lager naturtro dukker til utstillinger etc. Regner med mange blir å reagere på meny plassering og at siden er så tung og mørk, men etter at første utkastet ble presentert kunde ville de ikkje høre snakk om endringer her... Min første svarte side på 4-5 år.. Det meste er på plass, det eneste som gjenstår er deler av galleriet, stor visning. Kun de 6 første fungere nå. Er også noe småplukk som gjenstår på typografien, mest kerning, men noen steder vurderes endringer på font. NB! Siden er noe tung grafisk -> ca 150 kb http://www.actlike.no/ Endret 2. juni 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 - Artig meny/innholdsløsning - Forsiden ble veldig tom. En liten velkomst-tekst kunne vært bra - Savner en border på toppen av det høyre bildet på forsiden (slik det til venstre har) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Stilig oppsett Syns menyen gjorde litt lite av seg (teksten/linkene altså) Kanskje det er fonten, eller at det er store bokstaver som gjør at jeg får det inntrykket, vet ikke helt. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 - Savner en border på toppen av det høyre bildet på forsiden (slik det til venstre har) Bruker du IE? Hadde nemlig glemt å oppdatere en id til IE stilsettet.. Skal se på tekst på forsiden, har lyst å flytte noe fra info slik at eg får inn et bilde på venstre siden der også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå