KnutIvars Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei! Vil bare gi et tips til dere om at Europris og Binders selger (esselte)blekk til en god del blekkskrivere. Jeg har en Canon i850 som jeg er meget fornøyd med, og skriver med blekk fra Esselte (Dataline). Vet ikke helt hva prisene er på binders, men på Europris får jeg et sett med patroner (dvs: 1sort, 1magenta, 1cyan og 1yellow) for 100 kroner. Orginalt så pleier èn enkelt fargepatron koste dette. Utskriftene er det heller ingenting å klage på. Esselte garanterer at printeren skal fungere fint med dem. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Esselte garanterer at printeren skal fungere fint med dem. Ja, det får man håpe. Kjipt om blekket ødelegger skrivehodene på en skriver til ca. 5000,- Lenke til kommentar
raysv Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg har altid brukt uorginalt blekk til alle de blekkskriverene jeg har hatt igjenom årene, og aldri hatt ett eneste problem med dette, ikke har jeg klart å se forskjell på utskriftene heller Lenke til kommentar
Casle Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det noen som har brukt uorginalt blekk til fotoutskrifter? At uorginalt blekk kan duge til tekst har jeg sett med egne øyne, men hva med foto...? Mvh C Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg bruker det, og det ser bra ut! Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Som det står i den første posten; Esselte ja. Lenke til kommentar
nyr Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Var inne på ett annet sted her og nevnte sted for gode priser på papir, de hadde samme pakken som Europris på Esselte sitt Blekk! - men de var også "billige" på orginalblekket også så jeg kjøpte dette. 99,- BCI 3-bk og 79 for fargene.... Det er vesentlig mye billigere enn jeg ga sist...på bokhandelen, ja det var dumt. Så ut til at de hadde godt utvalg av alle leverandørenes blekkpatroner der. Lenke til kommentar
nyr Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ja, det var papershop butikken het... Lenke til kommentar
Koontz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 sjekk ut www.originalblekk.no Lenke til kommentar
duudee Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hehe. Jeg liker når kundene kommer inn i butikken og skal ha ny printer. Sluttet å printe. Printer dårlig/blander farger. Blekk har lekket i printer. osv. Ingenting unormalt har blitt gjort med printeren mener de. Jeg tar ut patronene og forteller dem at de ved og benytte uorginale patroner ikke lenger har garanti. Der borte i hyllen står lik printer. Den koster 4995,- Hvor mye sparte du på blekket sa du? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå