zn00ker Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hei. Skal nå gå til innkjøp av et nytt skjermkort og en ny skjerm. Jeg begynner med skjermkortet: Etter å ha lest en god del poster her på forumet har valget falt på 9800Pro. Mye ytelse for penga. Og her står velget mellom to forskjellige produsenter, PowerColor og Sapphire. Jeg regner med at disse korta er nærmest identiske, bortsett i fra bundle. Og det er her jeg lurer på hvilket kort som har den beste bundle (så HW.no hadde en test med Sapphire hvor det fulgte med to spill, PowerDVD, DVI>CRT adapter +++). Hva har PowerColor å tilby? Så skjermen: Her står det mellom 3 stk. Samsung 19" CRT Syncmaster 957P. Medion 19" CRT MD-1998PB. Hansol 19" CRT 930D. Også her jeg er ute etter mest "ytelse for penga". Skjermen skal bli brukt til spilling og mulitmedia. Kom gjerne med anbefalinger på andre skjermer, men budsjettet er maks 2000,-. På forhånd takk! Endret 3. juni 2004 av zn00ker Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 av de hadde jeg ihvertfall gått for samsungen som du nevner 2 ganger. Eventuellt kan du jo dra innom www.jmdata.as som ofte har svært gode tilbud... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) av de hadde jeg ihvertfall gått for samsungen som du nevner 2 ganger. Eventuellt kan du jo dra innom www.jmdata.as som ofte har svært gode tilbud... Det skulle vært fire, men akkurat nå så husker jeg ikke den siste Takker for svar! Edit: Hva gjør Samsungen til ditt valg? Endret 3. juni 2004 av zn00ker Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kjøp Hansolen! Har den skjermen selv og er veldig fornøyd. Det er flatskjerm og greier og den er veldig behaglig og se på. Godt bilde Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Need some help here ppl..... Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Nettopp kjøpt meg power color sitt 9800 radeon. Bundle: Spill: Tomb Raider - The angels of darkness, Big Mutha Truckers, en demo-cd med demoer av Splinter Cell, wc3, will rock, Breed, colin mcrae rally 3, toca race driving(de er kanskje litt gamle ) + WinCinema Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Nå har jeg bestemt meg for hvilket skjermkort jeg kommer til å gå for, men jeg er fortsatt veldig usikker på hvilken skjerm jeg skal ha... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Hvilken av skjermene (av de jeg nevner i første post) bør jeg velge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå