Gå til innhold

Winner Powersupply - Søppel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den funker sikkert.

Er vel 2 års garangti på den, slik som alt annet hardware man kjøper. Så du har vel egentlig ikke så mye å bekymre deg over.

Har hatt 2 Q-Tec PSU`er som har fungert i over 2 år uten problemer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
...

Er vel 2 års garangti på den, slik som alt annet hardware man kjøper. Så du har vel egentlig ikke så mye å bekymre deg over.

...

Det er IKKE 2 års garanti på all hardware du kjøper, garanti er veldig individuelt.

MEN, man har noe som heter reklamasjon, men det er en historie til en annen gang :D

Lenke til kommentar
' date='02/06/2004 : 22:19'] Noen som vet om det er søppel eller bare innmari billig?

De har det på netshop.

450W med PFC til 325?!

Lureri eller et røverkjøp? :hmm:

(Lurer lissom på om det er en Netshop-utgave av Q-Tec PSUene..)

Funker fett :thumbup:

bruker 2 stk. 0 problemer til nå.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med støy og kvaliteten på det den leverer?

Funker fett er ikke argumentasjon nok til at jeg ville tenkt på å kjøpe den...

edit, men nå brukte jeg 1300,- på min PSU også da...

Endret av enden
Lenke til kommentar
Hvordan er det med støy og kvaliteten på det den leverer?

Funker fett er ikke argumentasjon nok til at jeg ville tenkt på å kjøpe den...

edit, men nå brukte jeg 1300,- på min PSU også da...

Det var nok 1300 vel anvendte kroner :thumbup:

forklar meg hvilke forskjell jeg hadde merka på din til 1300 og min til drøye 300 :hmm:

Støy? Veldig lite. Mindre enn 80mm CPU-vifta mi som jeg kjører på 8V (ca. 2000rpm).

edit: På 12V bråker den 29db.

Endret av quack
Lenke til kommentar

Min ligger på mellom 13 og 21 dBA (har den manuelt på 13-14).

Når det gjelder output så er den dead on på alle, og den leverer det den er spesifisert til. Der tipper jeg din sliter. Ikke det at det er umulig at den klarer seg bra, men det er typisk for billige PSU-er at de er litt så som så med hva de leverer...

Lenke til kommentar
Min ligger på mellom 13 og 21 dBA (har den manuelt på 13-14).

Når det gjelder output så er den dead on på alle, og den leverer det den er spesifisert til. Der tipper jeg din sliter. Ikke det at det er umulig at den klarer seg bra, men det er typisk for billige PSU-er at de er litt så som så med hva de leverer...

Winner PSUen har nok en del % avvik på spenningene ja. Det har ikke jeg målt.

Men.. til en vanlig PC ville jeg tørre å påstå at Winner PSUen fungerer helt finfint. Min står omtrent alltid på. Laster ned/spiller/hører på musikk.. blir vel kanskje annerledes med "særere" komponenter og overklokking og sånn :huh:

Lenke til kommentar
Men.. til en vanlig PC ville jeg tørre å påstå at Winner PSUen fungerer helt finfint. Min står omtrent alltid på. Laster ned/spiller/hører på musikk.. blir vel kanskje annerledes med "særere" komponenter og overklokking og sånn

Hehe, sant det. Var igrunn støyen jeg var mest på jakt etter. Husker med gru Q-TEC PSU-en jeg hadde først. Måtte bare svare på tiltale da du sa hvor stille din er :)

Uansett, poenget var at en "ja, flott" ikke er det jeg ville gått ut og handlet komponenter på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...