[ReXoR] Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Noen som vet om det er søppel eller bare innmari billig? De har det på netshop. 450W med PFC til 325?! Lureri eller et røverkjøp? (Lurer lissom på om det er en Netshop-utgave av Q-Tec PSUene..) Endret 2. juni 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den funker sikkert. Er vel 2 års garangti på den, slik som alt annet hardware man kjøper. Så du har vel egentlig ikke så mye å bekymre deg over. Har hatt 2 Q-Tec PSU`er som har fungert i over 2 år uten problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det er vel med den som med alt som er billig, det kan virke fint og det kan skape eit helvete Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ...Er vel 2 års garangti på den, slik som alt annet hardware man kjøper. Så du har vel egentlig ikke så mye å bekymre deg over. ... Det er IKKE 2 års garanti på all hardware du kjøper, garanti er veldig individuelt. MEN, man har noe som heter reklamasjon, men det er en historie til en annen gang Lenke til kommentar
quack Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ' date='02/06/2004 : 22:19'] Noen som vet om det er søppel eller bare innmari billig?De har det på netshop. 450W med PFC til 325?! Lureri eller et røverkjøp? (Lurer lissom på om det er en Netshop-utgave av Q-Tec PSUene..) Funker fett bruker 2 stk. 0 problemer til nå. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Hvordan er det med støy og kvaliteten på det den leverer? Funker fett er ikke argumentasjon nok til at jeg ville tenkt på å kjøpe den... edit, men nå brukte jeg 1300,- på min PSU også da... Endret 4. juni 2004 av enden Lenke til kommentar
quack Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Hvordan er det med støy og kvaliteten på det den leverer? Funker fett er ikke argumentasjon nok til at jeg ville tenkt på å kjøpe den... edit, men nå brukte jeg 1300,- på min PSU også da... Det var nok 1300 vel anvendte kroner forklar meg hvilke forskjell jeg hadde merka på din til 1300 og min til drøye 300 Støy? Veldig lite. Mindre enn 80mm CPU-vifta mi som jeg kjører på 8V (ca. 2000rpm). edit: På 12V bråker den 29db. Endret 4. juni 2004 av quack Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Min ligger på mellom 13 og 21 dBA (har den manuelt på 13-14). Når det gjelder output så er den dead on på alle, og den leverer det den er spesifisert til. Der tipper jeg din sliter. Ikke det at det er umulig at den klarer seg bra, men det er typisk for billige PSU-er at de er litt så som så med hva de leverer... Lenke til kommentar
quack Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Min ligger på mellom 13 og 21 dBA (har den manuelt på 13-14).Når det gjelder output så er den dead on på alle, og den leverer det den er spesifisert til. Der tipper jeg din sliter. Ikke det at det er umulig at den klarer seg bra, men det er typisk for billige PSU-er at de er litt så som så med hva de leverer... Winner PSUen har nok en del % avvik på spenningene ja. Det har ikke jeg målt. Men.. til en vanlig PC ville jeg tørre å påstå at Winner PSUen fungerer helt finfint. Min står omtrent alltid på. Laster ned/spiller/hører på musikk.. blir vel kanskje annerledes med "særere" komponenter og overklokking og sånn Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Men.. til en vanlig PC ville jeg tørre å påstå at Winner PSUen fungerer helt finfint. Min står omtrent alltid på. Laster ned/spiller/hører på musikk.. blir vel kanskje annerledes med "særere" komponenter og overklokking og sånn Hehe, sant det. Var igrunn støyen jeg var mest på jakt etter. Husker med gru Q-TEC PSU-en jeg hadde først. Måtte bare svare på tiltale da du sa hvor stille din er Uansett, poenget var at en "ja, flott" ikke er det jeg ville gått ut og handlet komponenter på Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bare navnet skremmer jo en del da. Ville tro det var vanskelig å lage en knall strømforsyning og selge til den prisen. Lenke til kommentar
quack Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Endret 4. juni 2004 av quack Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 En hvaforno finish? Leet-speak på det nivået er dritt. Lenke til kommentar
quack Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 En hvaforno finish? Leet-speak på det nivået er dritt. Jaha? Så du har fasiten for leet? Få høre.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 btw veldig 5|-|1|V>- finish WTF? Jeg har ingen fasit for leet-speak, jeg bare vet at du kunne skrivd norsk. Lenke til kommentar
quack Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 btw veldig 5|-|1|V>- finish WTF? Jeg har ingen fasit for leet-speak, jeg bare vet at du kunne skrivd norsk. Tar den bort så du slipper å lure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå