Petterahl Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er det lett å modde inn et WaterChill (LINK) i et Aopen H600B kabinett? Skal ha meg et nytt kabinett og lurer på akkurat dette. Er det magne vifter inne i kabinettet? Er det god luft gjennomstrømming? Kan noen gi noen bilder eller linker til der noen har moddet inn Waterchill eller en annen kjøling inne i det kabinettet? Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hva med å poste et bilde av kabinettet? vi er slappe.. orker ikke søke etter kabinettet for å hjelpe... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Med litt modding er ingenting umulig.. Bare kjøp i vei, du kommer til å bli fornøyd.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har et sånt kabinett med vannkjøling og en evo 240 radiator i bunnen.. Følger med stille PSU på 350 W (tester viser at den er en del kraftigere). Følger med en kabinettvifte som sitter bak 80mm.. Denne er ikke spesielt stillegående, jeg har byttet den ut med en papst 19 dB og en fanmate.. Solid billig kabinett (leste masse før jeg kjøpte, og kjøpte mest pga. PSU) og jeg er kjempefornøyd.. Orker ikke å ta bilder nå.. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Har et sånt kabinett med vannkjøling og en evo 240 radiator i bunnen.. Følger med stille PSU på 350 W (tester viser at den er en del kraftigere). Følger med en kabinettvifte som sitter bak 80mm.. Denne er ikke spesielt stillegående, jeg har byttet den ut med en papst 19 dB og en fanmate.. Solid billig kabinett (leste masse før jeg kjøpte, og kjøpte mest pga. PSU) og jeg er kjempefornøyd.. Orker ikke å ta bilder nå.. Du gidder ikke å ta bilde å legge ut på forumet? Veit at du ikke gidder akkurat nå, men kanskje nå? Lenke til kommentar
moray Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Ok, da.. Tok et bilde nå å la ut større: > her < Det du ser er radiatoren med to papst 26 dB.. Vifta bak er en papst 19 dB. Av viftene foran er bare en i drift nå (nederste , ser såvidt), med et hull laget i sideveggen.. Alle vifter med fanmate.. Se bort fra: Rotete kabinett, gadd ikke å rydde.. Edit: leif Endret 5. juni 2004 av morcan Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Se bort fra: Rotete kabinett, gadd ikke å rydde.. Rotete? Da har du ikke sett i mitt! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Se bort fra: Rotete kabinett, gadd ikke å rydde.. Rotete? Da har du ikke sett i mitt! offtopic: bilde av rotet?? rydda i kabisset selv i går, men har ikke no bilde i skallen av før.. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hehe, har ikkje bilde men... du vil ikke se det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå