Gå til innhold

Vurdering av side.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns også at innholdsfeltet har fått en FOR grå farge.

 

Dessuten likte jeg ikke at header og footer var så like, og at de er klemt inntil innholdet.

 

Videre må alt av tekst får padding, for sånn som den er nå, helt inntil kanten, ser det ikke fint ut, og innholdet blir tunglest.

 

 

Ellers er jo oppsettet helt standard, så mer enn dette skriver jeg ikke (nå).

Lenke til kommentar

ok here we go..

 

ganske kjedelig, stilen er brukt mye før

header var veldig enkel

"søk i kvasir" det er egentlig ganske unyttig i ogmed at folk bare kan gå inn på kvasir.no

de tegnene mellom linkene er unødvendige

blå farge på linkene er vel ikke det som passer best

kanskje annen, litt mørkere, bakgrunn

"<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage Express 2.0">" fåreslår at du lærer deg html

:yes:

 

ellers bra side!

 

Stå på! :thumbup:

Endret av $k$
Lenke til kommentar
ok here we go..

 

ganske kjedelig, stilen er brukt mye før

header var veldig enkel

"søk i kvasir" det er egentlig ganske unyttig i ogmed at folk bare kan gå inn på kvasir.no

de tegnene mellom linkene er unødvendige

blå farge på linkene er vel ikke det som passer best

kanskje annen, litt mørkere, bakgrunn

"<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage Express 2.0">" fåreslår at du lærer deg html

:yes:

 

ellers bra side!

 

Stå på! :thumbup:

Ok, takk!

 

Kvasir søket er fjernet.

De nye tegnene mellom linkene er vel bedre?

Hos meg er linkene svarte nå. Er det ok?

Det er nå mørkere bakgrunn.

Bruker Macromedia ikke Frontpage. Er ikke sikker på hvorfor det står der?

Lenke til kommentar

Ser hva du har i prøvd på med tanke på header/footer, men synes ikke det fungerer helt, spesielt ikke footeren.

Ser ganske enkelt ikke ut som header/footer på den måten det burde, mer som enkle bilder satt inn i topp og bunn. Selve konseptet kunne minne meg om aroneid.com, og det er det ingenting galt med, utenom at utførelsen hans er nydelig med tanke på header/footer intregrering i forhold til din. Om du en titt på siden hans, vil du forstå hva jeg mener. :)

Teksten i headeren bør absoulutt synliggjøres bedre om du vil den skal ha noen funksjon, ellers bør det gjøres enda mindre om du vil det motsatte. Ikke en mellomting.

 

Hva med å sprite opp med flere farger? Utenom header/footer er det bare gråtoner, og om ikke gråtonestilen har noe mer å tilby enn det du viser her, tror jeg nok flere farger vil gjøre sitt.

 

Menyen må gjøres STØRRE. <-- point taken? ;)

 

Som andre har nevnt, padding er en fin båt.

 

Koden skal jeg ikke kommentere, den ser j*vlig ut, en skulle tro at en som deg som henger såpass mye her på wds-delen skulle ha tatt seg tid til å lære seg div/css-basert layout.

Lenke til kommentar
Men hvordan mekker jeg padding?

Oi, FrontPage Express 2.0 :scared:

 

Hmmm, lurer rett og slett på om du bare kan høyreklikke på tabellen og velge egenskaper, for deretter å sette "celleutfylling" som det heter på fp'sk.

Ikke helt sikkert, er maaange år siden jeg brukte den versjonen. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...