Roella Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Her kommer et spørsmål til dere med erfaring. Er det praktisk nok i forhold til prisen med logitechs optical svarte tastatur og mus, forøvrig også trådløst, til 1300kr? Eller er det like greit å kjøpe det billige internett tastaturet til logitech, som er prikk likt nesten det svarte, men det er ikke trådløst, men koster kun 500. Også kjøpe en trådløs, optisk mus. Noen med erfaring med trådløse tastaturer og mus( optisk ) som vil dele det, så takker og bukker jeg. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Litt på siden her, men jeg skriver allikevel. Det viktigste for meg, når jeg kjøper et nytt tastatur, er om det er bahagelig å skrive på. Men Logitech lager OK tastaturer de. En tips fra meg(og det er uavhengig om jeg bruker Apple sine produkter eller ikke) er Apple sitt nye hvite (fullstørrelse)tastatur. Dette ser bra ut og det er en drøm å skrive på. Prisen er noe stiv:643kroner Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Har Logitech sitt svarte trådløse tastatur og kunne ikke tenke meg å gå tilbake til et vanlig med ledning. Du slipper for det første alle de f..... ledningene som ALLTID er litt for korte eller bare henger i veien. Personlig vil jeg anbefale dette tastaturet, det funker aldeles glimrende for meg (også i spill!). Lenke til kommentar
Roella Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 Quote: On 2002-04-13 02:47, C. Alshus skrev:Litt på siden her, men jeg skriver allikevel.Det viktigste for meg, når jeg kjøper et nytt tastatur, er om det er bahagelig å skrive på. Men Logitech lager OK tastaturer de.En tips fra meg(og det er uavhengig om jeg bruker Apple sine produkter eller ikke) er Apple sitt nye hvite (fullstørrelse)tastatur. Dette ser bra ut og det er en drøm å skrive på. Prisen er noe stiv:643kroner ja prisen er nok litt stiv med tanke på at jeg ikke får multimediaknapper og det er vel ikke trådløst heller? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Nei det får du ikke. Derfor er det uaktuelt. Ellers har jeg et "Logitech Internett Keybord" til PC-en og det fungerer utmerket. Men et spørsmål. Hvordan er det å bruke trådløse enheter på for eksempel LAN. Kan det da bli krøll på signalene? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Jeg bruker den pakken og er svært fornøyd. Snakket med en kunde som har hatt en del feil på dem, men slikt må vi kanskje regne med. Lenke til kommentar
Roella Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Nei, ingen problemer på LAN ( der du sitter med det trådløse tastaturet i en god lenestol ) fordi det er basert på radiosignaler, og som logitech selv sier, skal det ikke oppstå kluss med andre enheter. Men.... man vet aldri Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Quote: On 2002-04-13 18:03, fullifaencom skrev:Jeg bruker den pakken og er svært fornøyd. Snakket med en kunde som har hatt en del feil på dem, men slikt må vi kanskje regne med. Jeg har Logitach's Svarte tastatur og mus(optisk), og når jeg er på LAN med f.eks. en kamerat som har akkurat samme keyboard og mus som meg. Da blir det kluss med signaler med musen, men ikke keyboardet. Det går ann å sette musen til 2 forskjellige kanaler, når vi har forskjellig kanal, så går det fint, men hvis jeg skal på stort LAN en gang så jeg nesten ha med meg to stk mus... :sad: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Quote: Jeg har Logitach's Svarte tastatur og mus(optisk), og når jeg er på LAN med f.eks. en kamerat som har akkurat samme keyboard og mus som meg. Da blir det kluss med signaler med musen, men ikke keyboardet.Det går ann å sette musen til 2 forskjellige kanaler, når vi har forskjellig kanal, så går det fint, men hvis jeg skal på stort LAN en gang så jeg nesten ha med meg to stk mus... :sad: Har aldri opplevd lignende. (har hatt to forskjellige trådløse pakker). Hvis dere trykker på connect knappen på mottakeren og musen i tur og orden tror jeg ikke det er mulig at forstyrelser oppstår. ------------- på det svarte keyboardet er det forresten mulig å sette det i "Security Mode" eller noe sånt. er ikke helt sikker på hva det er, men det har noe med kryptering å gjøre - med andre ord, det høres proft ut. Lenke til kommentar
Roella Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 Er det svarte logitech-tastaturet noe digg å trykke på? I forhold til andre logitech, eller memorex? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Har selv trådløs mus/tastatur fra Logitech - en av de 'eldre' hvite utgavene med multimediaknapper på. Er veldig godt fornøyd, men må innrømme at jeg ALDRI har giddet å bruke multimediaknappene - det jeg trenger er jo bare et museklikk unna alikevel... Lenke til kommentar
Roella Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 Men hvor langt unna kan man sitte egentlig? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg kan fint ta med meg tastaturet / mus ut i stua og styre PC'n derfra (er koblet til TV/stereoanlegg). Det er en 5-6 meters avstand til mottakeren på PC-rommet når jeg sitter i sofaen i stua og det funker fint. Lenke til kommentar
Roella Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 Hva mener du med koblet til tv og stereoanlegg? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 04:50, Roella skrev:Hva mener du med koblet til tv og stereoanlegg? At jeg har koblet lydutgangen på PC'min mot stereoanlegget og TV-ut utgangen på grafikk-kortet mot TV'n vel. Lenke til kommentar
Roella Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 har du koblet lyddelen, ved hjelp av rca plugger inn i stereoanlegget. jeg lurer på om jeg ikke skal gjøre det samme nemlig. kan man styre alt fra tastaturet, 5 meter unna? ta en titt på http://www.geocities.com/rolla84 Her ser du baksiden av sonyanlegget mitt, som er surround med 5 høytalere. Bildet dukker opp først, dette er ingen hjemmeside Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Rekkevidden som utstyret funker på er litt varierende fra pakke til pakke. På en tidligere tråd snakket vi om maks rekkevidde på Logitech Cordless Desktop Optical (søk hvis du vil lese). Noen fikk opp til 7-8 meter rekkevidde gjerne igjennom noen vegger eller dører. Andre hadde en rekkevidde på 4-6 meter, mens jeg og noen andre kun får litt mere enn den oppgitte rekkevidden som det står på produktet (logitech lover opp til 2 meter). Dette er lite synes jeg, men produktet holder jo fortsatt hva det lover. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Vil bare si at trådløst er å anbefale. Kan aldri i verden tenke meg å kjøpe med ledning igjen. Utrolig kjekt å slippe den H***** ledningen som hekter seg i alt mulig. ...og kan være litt godt og ta med seg tastaturet i fanget og lene seg tilbake i stolen/sofaen en gang i mellom :wink: Selv har jeg Logitech tastatur & mus av det billigere slaget og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Bruker 2 sett iTouch og Cordless Cordless-musa 2x Optical er bedre enn iTouch-musa på alle vis, og tasturene er gode. Så har man jo fordelen, og bare deise ned i godstolen med tastaturet uten 'kabelfloker' - legge musa på armlenet og et tilfeldig blad med litt kulør - :smile: Oppladbare batterier er en fordel - hurtigtastene bruker jeg ikke ( har kobla stereon til PC'n ), men kun fordi jeg liker minst mulig stæsj. Optical-musa går i hvilemodus uten musevarer innstallert. Rekkevidden her er ca. 8-10 meter gjennom trevegger for begge - noen frekvens-lekkasje har jeg ikke merka. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-04-13 02:47, C. Alshus skrev:Litt på siden her, men jeg skriver allikevel.Det viktigste for meg, når jeg kjøper et nytt tastatur, er om det er bahagelig å skrive på. Men Logitech lager OK tastaturer de.En tips fra meg(og det er uavhengig om jeg bruker Apple sine produkter eller ikke) er Apple sitt nye hvite (fullstørrelse)tastatur. Dette ser bra ut og det er en drøm å skrive på. Prisen er noe stiv:643kroner Så jo litt kult ut, men kan det brukes på PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå