Gå til innhold

Plextor PX-712A

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for raskt svar, men vil det være mulig å få Dual Layer funksjonalitet ved en senere firmware oppdatering eller går det ikke?

Leste et eller annet sted at d kanskje gikk ann, eller så leste jeg feil?

Lenke til kommentar

Tror jeg neppe, men har bestilt en slik jeg også.

Dette blir min siste single layer brenner, og da vil jeg ha en skikkelig bra en... Siden dual layer media koster skjorta (150 kr plata) så kommer jeg ikke til å bruke det enda. Jeg venter 1 år til dual layer har bra hastighet og god media, da kjøper jeg det. Ikke nå.

Hadde en av de første dvd brennerne som kom, og husker media var svindyrt og helt ræva kvalitet. Orker ikke samme igjen på dual :-)

Lenke til kommentar

Den støtter ikke dual layer brenning. Ihvertfall ikke enda. Og jeg hadde ikke ligget våken om natten og ventet på at den blir oppgradert heller.

Men jeg har ihvertfall bestilt en slik brenner jeg og. Før jeg bestemte meg sendte jeg en mail til Plextor og spurte om den vil bli oppgradert til DL-brenning senere men det vil de verken bekrefte eller avkrefte foreløpig. Jeg kjøpte den fordi jeg vil ha en brenner som brenner kjapt med god kvalitet. utifra det som er publisert av tester foreløpig så ser det ut som jeg har valgt riktig.

Skal du kjøpe deg dvd-brenner med DL-brenning i baktankene så anbefaler jeg at du ser deg om etter en annen brenner foreløpig. Vil du ha en rask brenner som brenner 'bra', så er PX-712 tingen!

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om et sted som har denne brenneren inne?

Bestilte den for over en uke siden fra komplett.no, men partiet jeg har nå bestilt fra er utsolgt og det står skaffes innen 3 dager på siden, men det er vel litt bullshit siden de ikke engang har sendt ut partiet som er utsolgt!!

Vil så gjerne ha denne brenneren.. NÅ! :-)

Lenke til kommentar

Har hatt bestilling på en Px-712 liggende inne i en måned hos Netshop nå. Den skulle visst komme på lager til den 1. Juni, men nå er datoen endret til 15. :hrm:

Hva er det Plextor somler etter? De bør se til å få den ut nå... :mad:

Lenke til kommentar

Brente akkurat min første plate med denne brenneren. Men det tror jeg ble en katastrofe. Kjørte en scan i Plextor Plextools. PIF verdien ligger jevnt mellom 20 og 30. Dette er Thats Write DVD+ plater som er produsert av ricoh. Brente de på 8X. Scan i Nero CD Speed ble derimot helt perfekt med rett linje fra 6X til 12X. Noen som har formening om dette var mye eller lite error i plextools. Bruker SUM1 testen med versjon 2.14.

Lenke til kommentar
Brente akkurat min første plate med denne brenneren. Men det tror jeg ble en katastrofe. Kjørte en scan i Plextor Plextools. PIF verdien ligger jevnt mellom 20 og 30. Dette er Thats Write DVD+ plater som er produsert av ricoh. Brente de på 8X. Scan i Nero CD Speed ble derimot helt perfekt med rett linje fra 6X til 12X. Noen som har formening om dette var mye eller lite error i plextools. Bruker SUM1 testen med versjon 2.14.

Hvor kjøpte du brenneren din?

Lenke til kommentar

Hvor kjøpte du brenneren din?

den kjøpte jeg på www.mpx.no . Fikk med PCPRO blad også :thumbs:

Lenke til kommentar

Kjører du sum1 testen så skal verdien ikke overstige 4 for en god plate.

Tror PS-Data også har fått inn en del, men de har gått rett ut igjen og de har aldri hatt noen på lager ;).

Når det gjelde plextor så får PS-Data og mpx inn før de fleste andre, så kommer multicom og en stund etter kommer komplett.......

Lenke til kommentar
Kjører du sum1 testen så skal verdien ikke overstige 4 for en god plate.

Tror PS-Data også har fått inn en del, men de har gått rett ut igjen og de har aldri hatt noen på lager ;).

Når det gjelde plextor så får PS-Data og mpx inn før de fleste andre, så kommer multicom og en stund etter kommer komplett.......

Mener du da virkelig 4 eller 40 ?. Skalaen går jo helt opp til 100 så det er jo umulig å se om det er 4 eller 5 f,eks. Platen ble jo lest bra i nero cd speed selv om jeg verdier på 30-40 på graphen. I logen sto følgende:

-------------------------------------------------------

PlexTools Professional V2.14 Q-Check PI/PO Test

Copyright © 1999-2004 Plextor SA/NV

03 June 2004

-------------------------------------------------------

PIF POF

Avg 4.92 -

Max 45 -

Total 595302 0

Hva tror du OC-FREAK ? Er dette en dårlig brent DVD. Isåfall så sier jeg OBS OBS til alle som har Thats Write DVD+ plater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...