Blib Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Jeez, fikk akkurat helt sjokk da jeg så prisene til Talkmore og bestemte meg øyeblikklig for å skaffe meg ett nytt nummer hos dem - selv om jeg er bundet til Telenor for over 12 måneder til med en Skalaprogram. Helt ville priser, spesielt på GPRS jo. Så greier jeg også å finne et heftig bronsenummer og skal til å bestille. Men når jeg trykker på "Hent Personlia" etter å ha skrevet inn personnummeret får jeg bare "ERRORMSG.: NO_INFO" slengt etter meg. Noen andre som har samme problem? Endret 2. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 vel, sidene er veldig tungt belastet for øyeblikket (hehe, stort sett hele tiden) og trodde ikke at gullnummer var tatt i bruk ennå av talkmore jeg, jeg tror de kommer neste uke..men er ikke sikker på det da. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Doh, liten typo der. Bronsenummer selvsagt Lenke til kommentar
jendor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeez, fikk akkurat helt sjokk da jeg så prisene til Talkmore og bestemte meg øyeblikklig for å skaffe meg ett nytt nummer hos dem.... Ingen tvil om at det er gode priser ja... de er billigst nest etter Teletopia. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Er det noen sjanse for at de enten går konkurs og pakker sakene sine eller setter opp prisene sine om et par uker tror dere? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Får de nok kunder, så skal det vel endel til at de går konk... jeg regner med at NetCom har sjekket økonomien til de operatørene som slipper til i nettet... (Talkmore bruker NetCom sitt nett). Om de setter opp prisene, så bryter de avtalen de har med kundene sine, så jeg tror nok ikke det er noe å være redd for. Men da kan vi jo bare gå over til Chess. Post- og Teletilsynet har vel også gjort jobben sin, regner jeg med.. Leste du den tråden der hvor jeg hadde skrevet all den informasjonen jeg kunne finne om Talkmore? Talkmore er et helt nystartet selskap som ble stiftet som aksjeselskap den 04.03.2004, det er eiet av Megafon Telemarketing AS (stiftet 21.10.1998, og sannsynligvis heleid av Ewald Kihle - tidligere spiller på Odd-Grenland?, daglig leder Glenn Kihle) og selskapets ledelse, som er Bernd Gutbier - tidligere technical director i Sense. http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=248384&st=0 Endret 2. juni 2004 av jendor Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 funket fett hos meg...fikk meg bra nr også!!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 DAMN! Når var dette? Nå akkurat? Kan noen andre teste? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 DAMN! Når var dette? Nå akkurat? Kan noen andre teste? testa nå. det gikk hos meg Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Så det er bare mitt personnummer som ikke funker da eller? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hmm merkelig. Du får sende en mail. Ordner seg sikkert Lenke til kommentar
EAK Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Leste du den tråden der hvor jeg hadde skrevet all den informasjonen jeg kunne finne om Talkmore?Talkmore er et helt nystartet selskap som ble stiftet som aksjeselskap den 04.03.2004, det er eiet av Megafon Telemarketing AS (stiftet 21.10.1998, og sannsynligvis heleid av Ewald Kihle - tidligere spiller på Odd-Grenland?, daglig leder Glenn Kihle) og selskapets ledelse, som er Bernd Gutbier - tidligere technical director i Sense. Litt mer info om Megafon Telemarketing AS for spesielt interesserte Tallene er fra 2002 - 2001 - 2000 Resultat (t kr) Totale inntekter 12208 8089 11906 Varekostnad 4963 5195 4147 Lönnskostnader 3869 683 4516 Driftsresultat 1064 1279 1629 Netto finansposter -38 -66 -33 Ord res før skattek 1026 1213 1596 Ekstraordinære poster Resultat før skatt Sum skatt 479 597 448 Årsresultat 547 616 1148 Utbytte 330 600 Resultatudlodning Aksjonærer KIHLE EWALD 100.00% Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Så det er bare mitt personnummer som ikke funker da eller? Litt OT, men... For å sitere ei dame Dilbert møtte: "I don't date men with your social security number" Nei, du får vel bare fortsette å prøve. Hva med å ringe dem, rett og slett? Ofte har en telefonsamtale på 10 minutter løst mange av mine "lignende" problemer. Lenke til kommentar
picko Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Så det er bare mitt personnummer som ikke funker da eller? Litt OT, men... For å sitere ei dame Dilbert møtte: "I don't date men with your social security number" Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Blib: ring creditinform, evt dnb og høre om du ligger i registrene der. du har blitt kredittsjekket i norge før? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Blib: ring creditinform, evt dnb og høre om du ligger i registrene der. du har blitt kredittsjekket i norge før? nå blir man ikke kredittsjekket hos talkmore før man vil dra til utlandet da:p Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ok...my bad. problemet er hvertfall at personnummeret ditt ikke er i databasen de bruker. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Merkelig egentlig... du har mista identiteten din.. hehe Nix kredittsjekk hos Talkmore før man skal bruke abonnementet i utlandet. Og har man problemer med kredittsjekken så kan man alltids bruke et kontantkort om det kniper. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ok...my bad. problemet er hvertfall at personnummeret ditt ikke er i databasen de bruker. hvis man ikke er i databasen så er man ikke norsk statsborger Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Heh, jeg veldig norsk sttsbprger og jeg hr blitt kredittsjekket før Fikk en mail som bare ba meg prøve igjen - noe som selvsagt fremdeles ikke fungerer. Sa at jeg hadde ombestemt meg angående registrering uansett, emn at de burde sjekke det opp. Ingen svar enda - tviler litt på å sende personnummeret mitt i mail til dem :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå