Gå til innhold

Problemer hos Talkmore?

Anbefalte innlegg

Jeez, fikk akkurat helt sjokk da jeg så prisene til Talkmore og bestemte meg øyeblikklig for å skaffe meg ett nytt nummer hos dem - selv om jeg er bundet til Telenor for over 12 måneder til med en Skalaprogram. Helt ville priser, spesielt på GPRS jo. Så greier jeg også å finne et heftig bronsenummer og skal til å bestille. Men når jeg trykker på "Hent Personlia" etter å ha skrevet inn personnummeret får jeg bare "ERRORMSG.: NO_INFO" slengt etter meg. Noen andre som har samme problem?

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får de nok kunder, så skal det vel endel til at de går konk... jeg regner med at NetCom har sjekket økonomien til de operatørene som slipper til i nettet... (Talkmore bruker NetCom sitt nett). Om de setter opp prisene, så bryter de avtalen de har med kundene sine, så jeg tror nok ikke det er noe å være redd for. Men da kan vi jo bare gå over til Chess. :D

Post- og Teletilsynet har vel også gjort jobben sin, regner jeg med..

Leste du den tråden der hvor jeg hadde skrevet all den informasjonen jeg kunne finne om Talkmore?

Talkmore er et helt nystartet selskap som ble stiftet som aksjeselskap den 04.03.2004, det er eiet av Megafon Telemarketing AS (stiftet 21.10.1998, og sannsynligvis heleid av Ewald Kihle - tidligere spiller på Odd-Grenland?, daglig leder Glenn Kihle) og selskapets ledelse, som er Bernd Gutbier - tidligere technical director i Sense.

http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=248384&st=0

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Leste du den tråden der hvor jeg hadde skrevet all den informasjonen jeg kunne finne om Talkmore?

Talkmore er et helt nystartet selskap som ble stiftet som aksjeselskap den 04.03.2004, det er eiet av Megafon Telemarketing AS (stiftet 21.10.1998, og sannsynligvis heleid av Ewald Kihle - tidligere spiller på Odd-Grenland?, daglig leder Glenn Kihle) og selskapets ledelse, som er Bernd Gutbier - tidligere technical director i Sense.

Litt mer info om Megafon Telemarketing AS for spesielt interesserte :)

Tallene er fra 2002 - 2001 - 2000

Resultat (t kr)

Totale inntekter 12208 8089 11906

Varekostnad 4963 5195 4147

Lönnskostnader 3869 683 4516

Driftsresultat 1064 1279 1629

Netto finansposter -38 -66 -33

Ord res før skattek 1026 1213 1596

Ekstraordinære poster

Resultat før skatt

Sum skatt 479 597 448

Årsresultat 547 616 1148

Utbytte 330 600

Resultatudlodning

Aksjonærer KIHLE EWALD 100.00%

Lenke til kommentar
Så det er bare mitt personnummer som ikke funker da eller? :cry:

Litt OT, men...

For å sitere ei dame Dilbert møtte: "I don't date men with your social security number" :green:

Nei, du får vel bare fortsette å prøve. Hva med å ringe dem, rett og slett?

Ofte har en telefonsamtale på 10 minutter løst mange av mine "lignende" problemer.

Lenke til kommentar

Merkelig egentlig... du har mista identiteten din.. hehe

Nix kredittsjekk hos Talkmore før man skal bruke abonnementet i utlandet. Og har man problemer med kredittsjekken så kan man alltids bruke et kontantkort om det kniper.

Lenke til kommentar

Heh, jeg veldig norsk sttsbprger og jeg hr blitt kredittsjekket før ;)

Fikk en mail som bare ba meg prøve igjen - noe som selvsagt fremdeles ikke fungerer. Sa at jeg hadde ombestemt meg angående registrering uansett, emn at de burde sjekke det opp. Ingen svar enda - tviler litt på å sende personnummeret mitt i mail til dem :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...