Gå til innhold

TES: Skummleste plass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg misliker egentlig å trives i den hardeste villmarka. I fjeller og lignende.

Men ellers er det to ting som skremmer meg -ille- på Morrowind:

 

1) når en Cliffracer kommer uvarslende inn på meg, og lager en sånn Kviiirirkrkrik-lyd og begynner å angripe :mad:

 

2) når lyden står høyt på, døren er lukket, det er mørkt ute og PLUTSELIG danker det et HØYT torden inne på Morrowind...å fyttikatta...kvekker så jeg hopper hver gang...

Lenke til kommentar

jeg husker jeg fikk noya av en egg minen som man skal ned i for å ta egg tyver.

 

jeg var helt n00b første gang jeg skulle ned dit, så var skjermen min alt for mørk. så jeg gikk meg vill der og ble angrepet av de larvene.

 

jeg tørte ikke å gå ned dit på en stund etter det

Lenke til kommentar
jeg husker jeg fikk noya av en egg minen som man skal ned i for å ta egg tyver.

 

jeg var helt n00b første gang jeg skulle ned dit, så var skjermen min alt for mørk. så jeg gikk meg vill der og ble angrepet av de larvene.

 

jeg tørte ikke å gå ned dit på en stund etter det

Hehe, lærte meg fort å ikke ha skjermen for mørk jeg også.. :p

Lenke til kommentar

Stort sett enig med de fleste her. Dwemer Ruins har forferdelig høye "metall-rør-som-bøyes-eller-slåes-på" - lyder. :scared: Disse kommer helt plutselig, og får meg til å ta en 360 graders turn for å se etter en diger metal champion eller noe. I tillegg alle vampyrene som har en stygg tendens til å vake rundt i nabolaget inne i de ruinene.

Når jeg ser personer inni Dwemer ruiner bruker jeg å stå stille, vente på om de angriper. Har gått på den noen ganger ja. Går borttil for å slå av en prat bare for å kunne lese at "This charater is in combat". Kjapp til å hive magi da assa...

 

Daedric ruins fikk jeg tramer av allerede etter noen få timer spill. "Snålt hus" tenkte jeg og gikk meg en tur nedi... Rolig, en eller to NPC som hadde formening om at jeg skulle nok ha vært hjemme eller no. Og selvsagt slo griskheten i meg da jeg så "offer-plata" foran statuen.

Som alle (de som har spilt Morrowind iaf) vet dukker det opp en Daedra Lord om du tar ALT som ligger på den plata.

Min Lv. 2 Spellsword døde ganske momentant da jeg snudde meg for å se hva som forutsaket slåssemusikken...

Hjalp ikke noe bedre da jeg kom meg høyt opp i level, og startet å bruke magi for alvor. Daedra's har en stygg tendens til å reflektere magi, så de drepte meg da også.

 

/me liker ikke daedras :no:

Lenke til kommentar
2) når lyden står høyt på, døren er lukket, det er mørkt ute og PLUTSELIG danker det et HØYT torden inne på Morrowind...å fyttikatta...kvekker så jeg hopper hver gang...

:yes:

 

Men det er også et av de mest magiske øyeblikkene jeg har hatt i spillet. Første gang det lynet og tordnet. Fikk frysninger :)

Lenke til kommentar
2) når lyden står høyt på, døren er lukket, det er mørkt ute og PLUTSELIG danker det et HØYT torden inne på Morrowind...å fyttikatta...kvekker så jeg hopper hver gang...

:yes:

 

Men det er også et av de mest magiske øyeblikkene jeg har hatt i spillet. Første gang det lynet og tordnet. Fikk frysninger :)

Enig. :yes:

Lenke til kommentar
2) når lyden står høyt på, døren er lukket, det er mørkt ute og PLUTSELIG danker det et HØYT torden inne på Morrowind...å fyttikatta...kvekker så jeg hopper hver gang...

:yes:

 

Men det er også et av de mest magiske øyeblikkene jeg har hatt i spillet. Første gang det lynet og tordnet. Fikk frysninger :)

Skjønner veldig godt hva du mener. Regnet og tordenet er veldig, ja, for å ta en Erling Pep, episk. ;)

Lenke til kommentar

daedric ruins er hyggelig, men det der med at det kommer en dremora lord når men tar verdisakene er litt skummelt, spesielt hvis man er lav level :scared: .

jeg synes at sixth house grotter som illnubi og sånt er ganske skummelt, men mest av alt synest jeg dagoth ur facillity er den skumleste plassen. spesielt på slutten av mainquesten(potensiell spoiler), når han snakker til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...