Gå til innhold

Øker Raptor ytelsen?

Anbefalte innlegg

Har noen penger til overs, og tenkte da på å få pc'en raskere.

Etter endel tenking og luring har jeg kommet fram til at jeg går for en Raptor disk.

(Har dere bedre forslag på hva slags oppgradering jeg kan ta for rundt 1k, skrik ut da! :D )

Tenkte på denne: PS data Raptoren

Vil dette øke ytelsen? Hvordan skal jeg bruke den?, bare sette XP på det, og CS?

Skal brukest til det meste, litt 1,6, mye musikk, litt film, Word osv...

Håper på mange og fine svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg har en slik en som systemdisk på den ene av mine maskiner. Klart den er kjapp, og slik vil speede opp litt sånn "overall", men har jeg 1000 tilovers, så er det vel andre ting som kunne peke seg ut også...........Det spørs jo egentlig HVA det er du har bruk for mest..........så enkelt........

Lenke til kommentar

Angående RAM, kan jeg kjøre de i dual channel mode dersom jeg kjøper bare 256 mer ram?

ramet mitt er ikke av noe merke, ikke som jeg vet i det minste, dert er ingen klistermerker på det eller liknende, kjøpte det i den lokale databutikken. (Jæren Data, dersom du lurer :p )

256 RAM

Kjøling/casemode

Med 768 RAM og kjøling skulle vel kanskje timingene bli litt bedre på RAM'et nå?

Det kjører nå på 3,0 - 3 - 3 - 8, det vil ikke på høyere... :thumbdown:

Kommer dette til å bli bedre etter å ha fått mer ram og temperaturen på brikken ned?

PS: Ny harddisk er unødvendig da jeg ikke stapper mye dritt inn på pc'en. Etter å ha sett filmer sletter jeg dem, eller brenner de ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...