Stein_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har noen penger til overs, og tenkte da på å få pc'en raskere. Etter endel tenking og luring har jeg kommet fram til at jeg går for en Raptor disk. (Har dere bedre forslag på hva slags oppgradering jeg kan ta for rundt 1k, skrik ut da! ) Tenkte på denne: PS data Raptoren Vil dette øke ytelsen? Hvordan skal jeg bruke den?, bare sette XP på det, og CS? Skal brukest til det meste, litt 1,6, mye musikk, litt film, Word osv... Håper på mange og fine svar Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tja, jeg har en slik en som systemdisk på den ene av mine maskiner. Klart den er kjapp, og slik vil speede opp litt sånn "overall", men har jeg 1000 tilovers, så er det vel andre ting som kunne peke seg ut også...........Det spørs jo egentlig HVA det er du har bruk for mest..........så enkelt........ Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den vil gi deg raskere oppstartstid, raskere utpakking av zip-filer og loading av nye brett i spill. Thats it. Altså ikke noe for deg Lenke til kommentar
Stein_ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Jaja, bra jeg spurte da! Gidder ikke bruke pengene på det da, skal nok alltids greie å finne noe å bruke de på Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hva har du forno av hardware fra før da? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 512 ram til, det vil gi mer ytelse. ps: han har spec i profil Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 om så bare 256 ram til, og en til harddisk, hvis den du har begynner å bli full... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Synes også at RAM og harddisk høres mest fornuftig ut. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Alternativt kan du jo kjøpe en DVD-brenner om behovet er der. Eller kjøpe et Radeon 9800 pro. Skulle være mulig det innefor budskjettet dersom du selger det gamle. Lenke til kommentar
Stein_ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Angående RAM, kan jeg kjøre de i dual channel mode dersom jeg kjøper bare 256 mer ram? ramet mitt er ikke av noe merke, ikke som jeg vet i det minste, dert er ingen klistermerker på det eller liknende, kjøpte det i den lokale databutikken. (Jæren Data, dersom du lurer ) 256 RAM Kjøling/casemode Med 768 RAM og kjøling skulle vel kanskje timingene bli litt bedre på RAM'et nå? Det kjører nå på 3,0 - 3 - 3 - 8, det vil ikke på høyere... Kommer dette til å bli bedre etter å ha fått mer ram og temperaturen på brikken ned? PS: Ny harddisk er unødvendig da jeg ikke stapper mye dritt inn på pc'en. Etter å ha sett filmer sletter jeg dem, eller brenner de ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå