LogouT Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Har tenkt til å kjøpe meg et Aopen H600B kabinett. H600B Og så oppdaget jeg at det finnes spesial laget vindu og lys til dette kabinettet. Modda versjon Jeg har aldri moddet noe før, så hvis jeg ikke kan få kjøpt dette ferdiglaget, hvordan kan jeg da gjøre det, på enkelst og penest mulig måte? Endret 2. juni 2004 av LogouT Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Dette vinduet og en stikksag med et metallblad på så er det ingen problem. Dette viduet festes på baksiden og listen skjuler kanten. Små feil synes ikke.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Oops.. dobbelpost.. Endret 2. juni 2004 av morcan Lenke til kommentar
moray Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Du får kjøpt sidedør ferdig med vindu til det kabinettet.. Se her: http://hardware.no/tester/kabinett/aopen_h...ccfl/index.html og her: http://forum.overklokking.no/index.php?sho...0&hl=600b&st=20 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har tenkt til å kjøpe meg et Aopen H600B kabinett. H600B Og så oppdaget jeg at det finnes spesial laget vindu og lys til dette kabinettet. Modda versjon Jeg har aldri moddet noe før, så hvis jeg ikke kan få kjøpt dette ferdiglaget, hvordan kan jeg da gjøre det, på enkelst og penest mulig måte? Psdata har det ferdigmoddet,de selger også den døra i "løs vekt" Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 for all del mod det selv! ikke vær redd! bare lag noen tegninger hvor du finner ut åssen du vil ha det, kjøp en dremel, litt plexi glass og kutt løs! det er over hodet ikke så vanskelig som mange 14isser tror Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 for all del mod det selv! ikke vær redd! bare lag noen tegninger hvor du finner ut åssen du vil ha det, kjøp en dremel, litt plexi glass og kutt løs! det er over hodet ikke så vanskelig som mange 14isser tror Hehe, sikter du til meg nå? Hva er egentlig en dremel? Og, hva er prisen på dremel og plexiglass? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 3mm plexi, 150kr kanskje, regner med at det holder i massevis. en "dremel" kan du kjøpe hos clasohlson for 200kr. (les: dette er bare en dremel kopi da, men det er akkurat det samme, original koster 1000kr) lykke til med å kutte vindu mvh ballemann Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 3mm plexi, 150kr kanskje, regner med at det holder i massevis. en "dremel" kan du kjøpe hos clasohlson for 200kr. (les: dette er bare en dremel kopi da, men det er akkurat det samme, original koster 1000kr) lykke til med å kutte vindu mvh ballemann Er en clas ohlson-dremel HELT LIK eller er det bare utseendet? Min erfaring med "Clasern" er at de ikke er helt gode på kvalitet Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 3mm plexi, 150kr kanskje, regner med at det holder i massevis. en "dremel" kan du kjøpe hos clasohlson for 200kr. (les: dette er bare en dremel kopi da, men det er akkurat det samme, original koster 1000kr) lykke til med å kutte vindu mvh ballemann Er en clas ohlson-dremel HELT LIK eller er det bare utseendet? Min erfaring med "Clasern" er at de ikke er helt gode på kvalitet Har dremel kopien selv jeg.. funker supert! (bare husk å kjøpe nye kuttskiver osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå