Gå til innhold

Modding av Aopen

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å kjøpe meg et Aopen H600B kabinett. H600B Og så oppdaget jeg at det finnes spesial laget vindu og lys til dette kabinettet. Modda versjon Jeg har aldri moddet noe før, så hvis jeg ikke kan få kjøpt dette ferdiglaget, hvordan kan jeg da gjøre det, på enkelst og penest mulig måte?

Endret av LogouT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt til å kjøpe meg et Aopen H600B kabinett. H600B Og så oppdaget jeg at det finnes spesial laget vindu og lys til dette kabinettet. Modda versjon Jeg har aldri moddet noe før, så hvis jeg ikke kan få kjøpt dette ferdiglaget, hvordan kan jeg da gjøre det, på enkelst og penest mulig måte?

Psdata har det ferdigmoddet,de selger også den døra i "løs vekt"

Lenke til kommentar
for all del mod det selv! ikke vær redd! bare lag noen tegninger hvor du finner ut åssen du vil ha det, kjøp en dremel, litt plexi glass og kutt løs! det er over hodet ikke så vanskelig som mange 14isser tror :)

Hehe, sikter du til meg nå? :p Hva er egentlig en dremel? Og, hva er prisen på dremel og plexiglass?

Lenke til kommentar

3mm plexi, 150kr kanskje, regner med at det holder i massevis. en "dremel" kan du kjøpe hos clasohlson for 200kr. (les: dette er bare en dremel kopi da, men det er akkurat det samme, original koster 1000kr)

lykke til med å kutte vindu ;)

mvh ballemann

Lenke til kommentar
3mm plexi, 150kr kanskje, regner med at det holder i massevis. en "dremel" kan du kjøpe hos clasohlson for 200kr. (les: dette er bare en dremel kopi da, men det er akkurat det samme, original koster 1000kr)

mvh ballemann

Er en clas ohlson-dremel HELT LIK eller er det bare utseendet?

Min erfaring med "Clasern" er at de ikke er helt gode på kvalitet :p

Lenke til kommentar

mvh ballemann

Er en clas ohlson-dremel HELT LIK eller er det bare utseendet?

Min erfaring med "Clasern" er at de ikke er helt gode på kvalitet :p

Har dremel kopien selv jeg.. funker supert! :green: (bare husk å kjøpe nye kuttskiver osv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...