Axxes Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Hva er dette, og hvor finner jeg ut hva min smtp er? Axxes Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 SMTP er utgående epost server hos din nettleverandør. Du finner som regel all informasjonen du trenger å vite på hjemmesiden til din leverandør. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 SMTP er utgående epost server hos din nettleverandør. Du finner som regel all informasjonen du trenger å vite på hjemmesiden til din leverandør. ..ehm.. har et slags program som krever SMTP, men har ikke peiling på hva dette er. har lett på hjemmesidene til NGT og, men der står ikke noe jeg blir klokere av Noen som kan hjelpe meg litt her? Kanskje et dumt spørsmål, men siden jester skriver : "SMTP er utgående epost server hos din nettleverandør" Kan jeg da bruke hotmail som SMTP ?? i så fall hva er SMTP`N til hotmail accounten ? Lenke til kommentar
pine Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 For å sende en email så må du ha konfigurert et SMTP server i email klienten din. Hvis du bruker Outlook ekspress så kan du nok sette opp en konto der, og bruke den til å sende email gjennom hotmail servere. Eller så kan du bruke SMTP serveren til netleverandøren din. Mer info finner du sikkert på websidene deres. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 EHEM! Denne tråden ble postet 02/11/2001 : 15:27 Tror ikke akkurat trådstarter har så mye utbytte av noe info over 2 år etterpå I tillegg kunne den vært plassert i Internett & Nettverk Stenges grunnet feilposting og bumping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg