co2 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det arrangeres LAN i Egersund by, sør for Stavanger 13-17Juli i Egersund bytelt. http://213.167.107.198/phpnuke/modules.php...bnails&album=45 mer informasjon kan finnes på www.pingtimeout.no Vi vil gjerne ha folk fra Stavanger, Kristiansand, osv. Hvor enn det er noen som vil Jo flere jo bedre Alle er velkommne! -Deltager. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hehe, dette så jo riktig morro ut Hadde jeg bod i nærheten hadde jeg kommet Men, nå gjør jeg jo ikke det da(bor i Tromsø) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Utendørs og utendørs fru Blom Menne det så jo riktig koselig ut det der Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Er dette hvert år? Viss det er det så stikker leg vell innom om et par år Jeg er født i Stavanger men bor no i Tromsø så det blir litt vanskelig i år men det så meget trivelig ut Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Det er på sommeren og i rom-jula. Party reg for å bestille plass . (I rom jula er det inne) Endret 4. juni 2004 av Rodwelt Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 HVor får man tak i sånne telt? Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det er ett komunen har kjøpt til å ha konserter og sånt i. Lenke til kommentar
Toastmeister Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg var på digilab (et annet lanparty i skien) for litt siden, der var det jævla mange folk og 99% spilte cs. Enten så spilte en cs fordi en likte cs, eller så spilte en cs fordi det ikke fantes noen andre servere det var folk på. De mangla TOTALT noen måte for gamerne å kommunisere og koordinere andre spill å spille. Vil pingtimeout ha noe for å stoppe cs galskapen? prøve å skape noe der de mindre trangsynte, kan kommunisere/koordinere for å få spilt kule lan spill?? hvis ikke er ikke detta noe for meg. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Det vil bli compo i WC3,CS og Quake. Selvfølgelig vil det være andre spill. Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Husker hvordan det var i fjor ja.. Folk som bodde i båter nede på gjestehavna klagde 24/7 på "støy" Men det var et av di mer "eksotiske" lanparties jeg har vært på, selv om ingen slår det gode gamle Bjoern-Lan #2, hvor huset var fullt av fulle folk 1 uke i strekk. Anbefaler alle som har mulighet til det, å komme! Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Sinte tyskere er morsomt det Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Så gøy ut, men bor nok litt for langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå