Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) er ikke sikker på om dette er riktig kategori og ber gjerne en moderator om å flytte den jeg bestilte varer fra microlpex får fem min. siden, og etter tiligere kjøp har det tatt 3 dager før ejg har fått det. lurer derfår på om posten leverer ut pakker på lørdag? Endret 2. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hva lurer du egentlig på? lørdag eller søndag? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Lørdager = Ja Søndager = Nei Lenke til kommentar
ohn Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det er ikke alle steder posten blir levert ut på lørdager (i alle fall ikke hver lørdag). Men så lenge du har sporingsnummeret på pakken så får du hentet den på postkontoret. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) hva lurer du egentlig på? lørdag eller søndag? sorry.. har vært litt surrete i hele dag.. det er lørdag jeg mener.. Det er ikke alle steder posten blir levert ut på lørdager (i alle fall ikke hver lørdag). Men så lenge du har sporingsnummeret på pakken så får du hentet den på postkontoret. det var det jeg regna med å gjøre, men jeg viste ikke om post trailerne kjørte ut Endret 2. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det leveres ut på lørdag ja, men det sorteres ikke pakker da. Så hvis du kan hente den på lørdag, så kan du ganske sikkert hente den på fredag også. Kommer selvsagt ann på hvor du bor i forhold til en postterminal. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 den kommer til meg på lørdag hvis de går posbiler fra drammen og hit hvor jeg bor på lørdag morgen. kan nevne at pakken er sendt fra mcroplex og vil gå til oslo og så til drammen i morra før den kommer hit på lørdag.. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Tror ikke det går. I hvertfall ikke i mitt tilfelle: dag 1. Pakken sendes fra webshoppen (leveres til postterminal). dag 2. Pakken ankommer hovedmottak og videresendes (ankommet utleverende terminal). dag 3. Pakken ankommer mitt lokale postkontor Hvis dag 3 skulle være en lørdag eller søndag, er det kjipern for meg. Posten kjører ikke ut i helgedagene. Ikke der jeg bor ihvertfall...... Endret 3. juni 2004 av Arne And Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 jeg tror den kjøres ut her.. den tabellen er helt lik hos meg nå er det jo dag en da.. Lenke til kommentar
ohn Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg fikk pakke fra Microplex nå på lørdag (den ble først registrert på mitt lokale postkontor 09.46 på lørdag). Hvorvidt pakkene blir kjørt ut på lørdager varierer sikkert fra sted til sted. Også mulig pakken min ble kjørt på fredag kveld, men at den først ble registrert på postkontoret lørdag morgen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Fikk du den på lørdag? jupp.. slap å vente til mandag.. var en dag får sein da.. men det var min feil.. hadde håpa å fått den med på lan fra fredag til lørdag, men det rakk jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå