Gå til innhold

Chess med nye priser på kontantkort!

Anbefalte innlegg

Chess senker ringeprisen på kontant med over 40%

Norges billigste kontantkort – Lik pris uansett hvem og når du ringer*:

Startpakke 199,-

Herav ringetid: kr. 50,-

Totalt 199,-

(egentlig 149,- da)

Ringepris pr.min: kr. 0,99*

SMS: kr. 0,49

MMS: kr. 1,99

Oppstart pr samtale: kr. 0,59

EDIT: Dette har Chess nå endret uten å si noe som helst, slik at det er kr 0,69 i startavgift pr. samtale. Prislisten kopierte jeg fra Chess i går når jeg postet dette, og det er 100% sikkert at det var kr 0,59 i startavgift i går.

Talkmore oppstart pr samtale: kr. 0,69

* Gjelder ikke spesialnummer og utland.

Prisene på GPRS-trafikk....:

For andre abonnement gjelder 0,10 pr kilobyte inntil 1 MB, og 0,02 pr kilobyte over 1 MB, altså Kr. 102,40 for den første MB, og deretter Kr. 20 pr MB.. med andre ord DYRT!!! Talkmore tar 15,36 pr MB uansett.

Chess gir deg en startpakke som koster 100 kroner mindre enn Talkmore sin, og som inkluderer 50 kr i ringetid...

Vanskelig å si hva som er best her, prisene er like med unntak av GPRS og startpakke...

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud. De prisene Chess har på kontantkort er jo billigere en Move abm. Ringepris og MMS prisen er den samme, men SMS er 5 øre billigere med kontantkortet.

Hvordan klarer de å presse prisene så langt ned i kjelleren da. Helt sykt.

Nå detter vel prisene på abm snart og håper jeg... :roll:

Lenke til kommentar

For andre abonnement gjelder 0,10 pr kilobyte inntil 1 MB, og 0,02 pr kilobyte over 1 MB, altså Kr. 102,40 for den første MB, og deretter Kr. 20 pr MB.. med andre ord DYRT!!! Talkmore tar 15,36 pr MB uansett.

En liten rettelse: Det er ikke 102,4 for den første MB visst du bruker mer enn en MB, gjør du det så er det 0,02 øre for alle kilobytene, INKLUDERT de 1024 første!

0,10 øre gjelder bare INTIL 1 MB som teksten sier altså bare visst du surfer mindre enn 1 MB på en måned!

Lenke til kommentar

En liten rettelse: Det er ikke 102,4 for den første MB visst du bruker mer enn en MB, gjør du det så er det 0,02 øre for alle kilobytene, INKLUDERT de 1024 første!

0,10 øre gjelder bare INTIL 1 MB som teksten sier altså bare visst du surfer mindre enn 1 MB på en måned!

Er du sikker?

Da er det jo billigere å laste ned 2 MB enn 1 MB? Høres merkelig ut... Jeg som misforstår? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Her tar du skammelig feil, frøken :p

Står jo ganske klart:

For andre abonnement gjelder 0,10 pr kilobyte inntil 1 MB, og 0,02 pr kilobyte over 1 MB.

Endret av picko
Lenke til kommentar
da ville jo alle bare lastet ned 30 websider rett før regningen slik at de havnet over 1MB og fikk det billigere :p

eller gått innom vg.no...

Litt irriterende at det kun er kontant abonnementet som er endret. Jeg gidder ikke å styre med påfylling på konto og slikt opplegg!

Vurderer å sende en mail til sjefen sjøl, og oppfordre til priskrig på GPRS :hmm:

Lenke til kommentar
Litt irriterende at det kun er kontant abonnementet som er endret. Jeg gidder ikke å styre med påfylling på konto og slikt opplegg!

Abonnementene blir satt ned til neste uke så jeg.

hmm, hvor står det at abb. blir satt ned? tenke å bytte fra move til kontant.

men hvis de setter ned move også..

Lenke til kommentar

Abonnementene blir satt ned til neste uke så jeg.

hmm, hvor står det at abb. blir satt ned? tenke å bytte fra move til kontant.

men hvis de setter ned move også..

Det ha vel blitt sagt en stund, men det var en eller annen på forumet som hadde sendt mail og spurt...

Lenke til kommentar
Herregud. De prisene Chess har på kontantkort er jo billigere en Move abm. Ringepris og MMS prisen er den samme, men SMS er 5 øre billigere med kontantkortet.

Hvordan klarer de å presse prisene så langt ned i kjelleren da. Helt sykt.

Nå detter vel prisene på abm snart og håper jeg... :roll:

Ikke helt sant. Oppstartsavgiften på samtaler er 10öre höyere på kontantkortet enn det er på abonnementene. Om du ringer mange samtaler vi dette får ganske stort utslag etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...