Carnifex Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hmm.. har litt problemer med å komme inn på siden deres.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 funket fint her.. stilig intervju og.. *mer gira på half life2* Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Vem är Alyx och var kommer hon ifrån? Alyx mamma var en forskarna som avled på Black Mesa varpå hon nu ställer sig till förfogande för Gordon och hans kamp. Alyx är en typ av hjälpreda i spelet och kommer att dyka upp med jämna mellanrum. Hon är lite av en revolutionär och bär en t-shirt med Black Mesa-logotypen på. For de som lurte på hvem hu nye kvinnen var.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Lite nytt, men et godt intervju. Herregud hvor jeg gleder meg Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kjekt å friske opp interessen igjen. Kunne vert greit å fått den lanseringsdatoen snart! Går på veggene her!!! Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Kjekt å friske opp interessen igjen. Kunne vert greit å fått den lanseringsdatoen snart! Går på veggene her!!! Hur gick det egentligen till då ni blev hackade och källkoden till spelets stals? Vi tänker inte gå in på tekniska detaljer om exakt hur det hände, jag kan dock med enkelhet säga att vi på Valve aldrig mått så dåligt som vi gjorde efter att spelets stulits. Det var moraliskt svårt och givetvis fanns det de som jobbade med spelet som inte ville fortsätta efter detta. Kreativiteten liksom bara rinner ur en, en sån här gång och det blir svårt att fortsätta göra ett riktigt bra arbete. Nu har vi dock gjort om vissa delar samt kommit över det hela och siktar på att släppa spelet till sommaren. siterer igjen... "siktar på att släppa spelet till sommaren." sjef eller ka??? bare drid at eg begynne på fhs t høsten og komme t å ver et år uden pc Edit: var visst ingen lanseringsdato, men er ihvertfall før 1. September Endret 2. juni 2004 av En Tiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå