T.F.T Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har fått min linje oppdatert men de andre i bolig området her har ikke.. en STOOOOR grunn til det..! og det er at jeg kjenner noen i telenor som oppdaterte sia raskt etter nyheten kom ut! så jeg har 2Mbit nå hva hadde du tidligere ? Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg chattet nettopp med en av konsulentene på direkte.online.no, han sa at det tar cirka en uke for oppgradering av linjehastighet. Men i og med at jeg var rabattkunde hos telenor måtte jeg bestille på web, slik at rabattene kom med på fakturaene.. og da fikk jeg estimert leveringsdato 17 JULI Så det skal straffes å være rabattkunde nå? Er medlem i NBBL (Norges BoligByggeLag) Jeg blir helt matt, hvor vanskelig skal det behøve å være? for telenor Lenke til kommentar
Boye Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Var på chat og nevnte problemet med Forbruksmåler ("Method Not Allowed") etter å ha forsøkt å oppgradere abonnement. Det var bare å vente. Tror dato er ganske flytende, ble fortalt "iløpet av sommeren". Linja er jo helt på bærtur for øyeblikket likevel, kan godt vente jeg Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Oppdaget nå nettopp at linja var oppdatert over natta. Laster ned 250KB i sek. Digg. Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dere har ingen ting å klage over!!! JEg får ikke mer enn 64k isdn, og sitter med ei regining på nesten det samme som ei mbit linje!!! Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 snakka med kundesupport: spurte kva linje eg kan få med mi 704/128 - 10 gb.. Fekk vite at eg får 2mb. Spurte også når eg kan forvente linja mi oppgradert. "i løpet av sommaren".. jaja.. Litt kjipt då fleire eg kjenner har fått si oppgradert Lenke til kommentar
Boye Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 2mb? Vi har samme abonnement skulle jeg tro (399kr/mnd), selv får jeg 1024/256. Noe interessant jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 snakka med kundesupport: spurte kva linje eg kan få med mi 704/128 - 10 gb.. Fekk vite at eg får 2mb. Spurte også når eg kan forvente linja mi oppgradert. "i løpet av sommaren".. jaja.. Litt kjipt då fleire eg kjenner har fått si oppgradert Du får 1024/256 til 399,- .. samme pris som før Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 snakka med kundesupport: spurte kva linje eg kan få med mi 704/128 - 10 gb.. Fekk vite at eg får 2mb. Spurte også når eg kan forvente linja mi oppgradert. "i løpet av sommaren".. jaja.. Litt kjipt då fleire eg kjenner har fått si oppgradert Du får 1024/256 til 399,- .. samme pris som før men kvifor sa kundesupporten 2mb då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå