marsLem Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Har hatt trøbbel med en pc som jeg bygde til en kompis siden den ble satt sammen, først fikk han feilmeldinger hele tiden link skifta ide kablel og det hjalp en stund, men så nektet den å starte opp en dag, det stod noe sånt som "media test failed". Så jeg henta disken og koble den til min pc, der finner den den i bios men ikke i windows... hva kan være galt? ødelagt harddisk? TRENGER HJELP! Endret 5. juni 2004 av marsLem Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 kjører asus og wd det funker helt greit det. Men harddisken har vel ntfs som filsystem å da får du jo så klart ikke tak i innholdet. sett alt tilbake og se om bios finner disken. Gjør den ikke det så sjekk jumpere etc. Så spør du om han har rotet inni pcn. Kjører du pirat xp (FY! hvis du gjør det) så er det en sikkerhetsbug eller noe som gjør at alt blir gris hvis du endrer på idekablene etter installasjon. Sett alt tilbake slik det var når det fungerte og prøv igjen Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvordan endre på ide kablene? Skiftet ide kabler? Bytte ide kanal? Bytte master / slave forhold? Bare lurer, skjønte ikke denne. Lenke til kommentar
marsLem Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 ja, den ble kjøpt sammen med resten.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå