Jostein89 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hva slags switch anbefaler dere meg dette er kravene: 10/100/1000mbps hastighet. max 1300kr. min 5porter. ikke mye problemer. lett instalerende og brukervenlig. helst fra komplett vist dere finner noen dær. æ håpe at dokker svarer meg fortest mulig. tusen takk. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Spiller som oftest ingen rolle som jeg så ofte har sagt før.. de fleste switcher fungerer helt greit.. Du burde kanskje styre unna 3Com av moralske grunner... Edit: I ettertid skjønner jeg ikke helt hvorfor du vil ha andre til å finne en switch til deg. Kan du ikke gjøre det selv..? Spesifikasjoner står jo på webshop.. Endret 2. juni 2004 av dimdal Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hvorfor? 3Com er produsert i Israel, og kjøper man 3Com produkter så støtter man indirekte den Israelske stat, samme stat som skyter sivile med kanon. Dette er da bare MITT syn på Israel. Men dette er ikke stedet til å diskutere politikk.. Endret 2. juni 2004 av dimdal Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) hva er forskjellen på å skyte sivile med kanon, og å sprenge sivile med dynamitt? la oss ikke diskutere politikk Endret 2. juni 2004 av likferd Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Men dette er ikke stedet til å diskutere politikk.. quoter meg selv.. gidder ikke diskutere politikk på et Hardware-forum. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 la oss ikke diskutere politikk Jeg og quoter meg selv da Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hva er forskjellen på å skyte sivile med kanon, og å sprenge sivile med dynamitt? la oss ikke diskutere politikk hehe enig der. syns begge de landene er like teit skulle bare sprengt begge landene med atom bomber så hadde det blitt fred der Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jostein89: Vil anbefale deg å kjøpe den billigste, alle fungerer like bra. Det eneste som er den største forskjellen påp de billigste er vel design. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 3com har bra produkter de, men RMA deres har jeg heller dårlig erfaring med Gjør som noen andre her sier, kjøp noe billig. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 kjøpte en 5 ports zyxel..Betalte vel rundt 150kr for den. Denne fungerer fint! Har du ikke spesielle behov kan du kjøpe det billigste du finner egentlig. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 CNet er kanskje litt dumt. Har bare erfaring med at endel av nettkortene krever at TP trekkes ut og inn igjen før maskinene får kontakt med nettverket... SMC er nok bra =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå