Gå til innhold

Hvilken pumpe skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja jeg vet at nr 2 ikke kan vere kobles inni pc'en! MEN det er no kanskje ikke så ille alikavel.. for jeg har no ikke verdenst beste strømfosyning da:( kun 370w

vet ikke om det kommer til å holde stort lengre

og jeg tror nokk at jeg kan få peng til nr 1 ja.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

vel vaffelkake jeg skal snart kjøpe meg nytt hoved kort (nyeste fra msi) ny cpu, har 2 HD (80gb WD) 4 vifter(2x120mm, 2x80mm), masse casemod tinge(viftestyring x2, katoder osv...) cd brenner og GEforce FX5900 ultra.

er litt redd for ka som kan gå galt:/

jeg har en sån og 2 sånne liggenes. er det rett?

men jeg saster på den jeg vaffel:)

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

vel poenget er at jeg har pumpe nr 2 liggene her no! men sia jeg skal sende noen deler tilbake så tenkte jeg å sende den tilbake oxo! men det er det med at jeg KANSKJE ikke har nokk strøm som plager meg... :cry:

klarer lixom ikke å bestemme meg på hva jeg skal gjøre! bah!

Lenke til kommentar

hmm! skal den Eheim 1048 vere tilkoblet strøm hele tiden den da? både når maskina er av og på! tungvint å måtte huske å sette inn den strømledninga hele tiden, og dama kommer HELT sikkert til å glemme den en gang! og da går no ALT til helvette!

så vist jeg skal ha den pumpa så må den nesten vere tilkoblet strøm 24/7!

Lenke til kommentar
ok.. da tror jeg at det blir til at jeg beholder den pumpa! er vel sikrest det når jeg tenker på at jeg ikke har VERDENS beste strømforsyning.

Slutt å klag på strømforsyninga di, den holder sikkert mer enn nok! 350w (kvalitets-watt) holder til de fleste moderne maskiner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...