MysticoN Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei jeg sitter å lurer på hvilken pumpe jeg burke kjøpe! Nr 1: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC41100MI]Mist Pumpe[/url] Nr 2: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC41002]Eheim Pumpe[/url] Nr 1 er lager for pc bruk, menst Nr 2 er dobbelt så "kraftig" sitter å skal sende ordren no, trenger hurting nød hjelp:p Lenke til kommentar
Dante2no Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg fikk beskjed om å kjøpe nr. 1 av Vaffelkake.... Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Dersom du har penger, ville jeg definitivt gå for nr.1 Sjekk her Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ta Nr.1, for den tar 12V(som du har inni pcen, mens Nr.2 tar 230v som du har utfor pcen.... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) ja jeg vet at nr 2 ikke kan vere kobles inni pc'en! MEN det er no kanskje ikke så ille alikavel.. for jeg har no ikke verdenst beste strømfosyning da:( kun 370w vet ikke om det kommer til å holde stort lengre og jeg tror nokk at jeg kan få peng til nr 1 ja. Endret 2. juni 2004 av MysticoN Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 er dette og dette helt same pumpe bare at det er forskjellig logo på de? trenger jeg å kjøpe noe nipler til denne punpen? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 MIST-pumpen må du kjøpe nipler til selv ja! De to pumpene er helt like ellers! Mitt PSU er på 350W, jeg kjører 3HDD,1CD,[email protected],aquastreampumpe,120mm vifte. Funker helt fett det Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) vel vaffelkake jeg skal snart kjøpe meg nytt hoved kort (nyeste fra msi) ny cpu, har 2 HD (80gb WD) 4 vifter(2x120mm, 2x80mm), masse casemod tinge(viftestyring x2, katoder osv...) cd brenner og GEforce FX5900 ultra. er litt redd for ka som kan gå galt:/ jeg har en sån og 2 sånne liggenes. er det rett? men jeg saster på den jeg vaffel:) Endret 2. juni 2004 av MysticoN Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Du kan jo prøve først. Og går det ikke med alt dill'et, kan du sikkert klare å leve uten lys&dill til du får ny PSU LYkke til! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 vel poenget er at jeg har pumpe nr 2 liggene her no! men sia jeg skal sende noen deler tilbake så tenkte jeg å sende den tilbake oxo! men det er det med at jeg KANSKJE ikke har nokk strøm som plager meg... klarer lixom ikke å bestemme meg på hva jeg skal gjøre! bah! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 vil kjøle effekten bli noe dårligere med den mist pumpa siden det er max 300l/t Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg ville gått for Eheim 1048. Da har du også nok å gå på med tanke på fremtidige oppgraderinger. Du kan jo bare lodde ledningen fra pumpen inn i Psu? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 hmm! skal den Eheim 1048 vere tilkoblet strøm hele tiden den da? både når maskina er av og på! tungvint å måtte huske å sette inn den strømledninga hele tiden, og dama kommer HELT sikkert til å glemme den en gang! og da går no ALT til helvette! så vist jeg skal ha den pumpa så må den nesten vere tilkoblet strøm 24/7! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Min pumpe er koblet til 24/7. Inget problem det, den er uhørbar om du fester den ordentlig. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 ok.. da tror jeg at det blir til at jeg beholder den pumpa! er vel sikrest det når jeg tenker på at jeg ikke har VERDENS beste strømforsyning. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du kan jo ev. kjøpe et relè kit om du vil. Da starter pumpen likt med datamaskinen. Lenke til kommentar
razer Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ok.. da tror jeg at det blir til at jeg beholder den pumpa! er vel sikrest det når jeg tenker på at jeg ikke har VERDENS beste strømforsyning. Slutt å klag på strømforsyninga di, den holder sikkert mer enn nok! 350w (kvalitets-watt) holder til de fleste moderne maskiner Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg ville gått for den vanlige eheim pumpa, ser ikke vitsen med å betale 400 kr ekstra for at den går på 12 volt. Bruk pengene dine på en bedre pumpe og et relé til 50 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå