Gå til innhold

Hakking i XP

KjellV

Anbefalte innlegg

Installerte Windows XP Pro (norsk versjon) i går.. Når jeg spiller divX-filmer i mediaplayer'n hakker det. Hva skylles dette? Det hakker også når jeg ruller nedover på en internett-side.

Kjører Dual XP / 98SE.

Og så kan jeg ikke kjøre 3dMark 2001SE. Kommer opp en melding: "3dMark 2001SE was not able to detect the required minimum features in your 3d accelerator". "Please ensure that your directX installation is working properly and that you have the proper drivers installed".

Lastet ned XP-driveren til skjermkortet mitt. Klikka da jeg skulle installere den. Men jeg har spillt Quake 2 en del med slik som det er nå (klikka vel å merke ganske grundi i grafikken sist gang jeg spillte).

Noen som har vært ute for det samme?

Tenker jo på driveren til skjermkortet men fikk ikke til å installere den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8,1 er jo standard. Har installert chipsettet også.

Når jeg skal installere ATI-driveren for XP trykker jeg på "Yes" på agreement'n og så kommer det opp beskjed: "The display driver is not compatible with the display adapter(s) installed in your system".

Ska l prøve å kjøre ATI-cd'en nå.

Lenke til kommentar

Nå funker det fint. Har ikke fått til å installere DirectX før men fra Radeon-CD'en gikk det. Og fra der fikk jeg også installere standard-driveren også.

Trodde man kunne installere nyeste driver rett fra grunnen av.. Er det et lite bug? Håper da ikke det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...