eaXoN Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Etter det jeg har hørt så er Pentuim 4 en del bedre en Celeron, men en venn av meg sier det modtsatte. Hva er best? Noen som vet om noen tester? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Pentium 4 er en helt annen verden enn Celeron. Her er en fin test på alle mulige cpu'er... Edit: Se på denne også... Endret 2. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 P4 knuser Celeron, og er 200% overlegen Det er ikke noe å diskutere... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Elsk denne testen... Venta på'n! Faktisk omtrent hver gang jeg ser Celeron nevnt på forumet dukker denne linken opp.... Celeron er totalt bortkasta å kjøpe. Pris/Ytelse = ubrukelig. Det er kun i én situasjon man kan vurdere celeron, og det er om man har fått ødelagt sin Intel-prosessor og ikke råd til å kjøpe ny P4 evt. nytt hovedkort og AMD-prosessor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå