jossy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Nå har komplett.no fått et hovedkort på socket 939. Dyrt, men det synker. Noen som har peiling på socket 939? Alt jeg kan er at det skal støtte gamel ddr (ikke ddr2), det vil få støtte for pci-e, noen vil få støtte for 2Ghz HT-buss, og med dual-channel. En ting jeg veldig lurer på! Om de skal få støtte for over 1 Ghz buss ,og de har dual-channel, hva minne må en da ha? Noen som veit hva minne socket 939 vil støtte? Hvor rask mener jeg...ddr 533? Endret 2. juni 2004 av jossy Lenke til kommentar
jossy Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Er det slik at minne buss og resten er atskilt ennå? Men alikevel med dual-channel.... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hva som støttes kommer an på brikkesettet (bortsett fra minne-greier). nForce3 Ultra er S939-versjonen av nForce3 250Gb tror jeg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er det slik at minne buss og resten er atskilt ennå? Men alikevel med dual-channel.... Yupp Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Slik jeg forstår det skal NF3 250 S939 også være like altendende på minne som resten av NF3 settene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå