Fredrik Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Har satt opp Apache for windows og det fungerer, men ikke å laste ned filer. da får folk opp error og får ikke lastet ned. Har ikke køddet med noe annet enn DocumentRoot osv i configen, så jeg vet ikke hva som er galt. Any ideas? /fredrik ## Flyttes av bruker etter ønske. ### Endret 2. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
net-rom Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Er det store filer? Er det bare html sider eller er det PHP? Ja, og får du noe feilmelidng? Endret 3. juni 2004 av net-rom Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 - Hva slags feilmelding får de som forsøker å laste ned? (Kanskje du må øke timeout verdi på connections f.eks) - Har du brannmur ? Natting? - Hvordan er filene satt opp for nedlasting? Vanlige filer i en katalog? bruker du noe php f.eks til å serve filene? Er det filer som tas fra filsystemet eller fra en database? Har du gitt lese tilgang til filene for den brukeren apache bruker? Dersom du har litt mer info så skal vi sikkert komme i mål her:) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) De får "Connection reset by server" eller noe sånt. Det er alle typer filer. HTML dokumenter blir bare lastet litt av før det stopper. Har NAT, åpnet for port 80. Kjører Apache på pcen jeg sitter på, så regner med den har lesetilgang. Filene ligger i en folder her på pcen. EDIT: jeg begynner å lure, virker ikke som om min assistent fungerer :s Endret 4. juni 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå