Gå til innhold

stygt/kult kabinnet??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke stygt, men ikke et kabinett jeg ville valgt om jeg skulle hatt et nytt et (igjen), men en god grunn til å kjøpe det er HDD plassene som ikke er stilt mot døren!

 

Det har de fleste produsenter av kabinetter begynt med og gjør at viftene i front ikke får kjølt HDDene som de da gjør på dette kabinettet!

Lenke til kommentar
Seriøst butte, men kabinettene de har gjør meg kvalme. (inkl denne) Kan ikke si det mange nok ganger, FERDIGMEKK ER UT !  :thumbdown:

Folk med slike negative holdninger gjør meg kvalm... :yucky:

Har samme kabinett bare heilt plaint uten modding, har fjerna det fargeskiftene lyset i front, og lakkert det signal rødt.

Lenke til kommentar
Seriøst butte, men kabinettene de har gjør meg kvalme. (inkl denne) Kan ikke si det mange nok ganger, FERDIGMEKK ER UT !  :thumbdown:

Folk med slike negative holdninger gjør meg kvalm... :yucky:

Har samme kabinett bare heilt plaint uten modding, har fjerna det fargeskiftene lyset i front, og lakkert det signal rødt.

lakka singnalrødt? legg ut ett bilde da vel

Lenke til kommentar
Seriøst butte, men kabinettene de har gjør meg kvalme. (inkl denne) Kan ikke si det mange nok ganger, FERDIGMEKK ER UT !  :thumbdown:

Folk med slike negative holdninger gjør meg kvalm... :yucky:

Har samme kabinett bare heilt plaint uten modding, har fjerna det fargeskiftene lyset i front, og lakkert det signal rødt.

lakka singnalrødt? legg ut ett bilde da vel

Greit, blir ikke allverdens med bilder da kabinettet står inntil en vegg og alt jeg har er webcam. :roll: Men syns det ble utrolig tøft å stilrent jeg da. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...