[g]amer Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg skal ha ruter til den nye pcen min og da lurte jeg på om jeg setter noe inn i maskinen da eller om det bare er til og instalere program og koble til den andre pcen? Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Fortell meg hva du tenker å bruke den til så skal jeg nokk få hjulpet deg Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Du trenger et nettverkskort, men det regner jeg med at du har fra før av, hvis du har bredbånd/kabel... Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Du trenger et nettverkskort, men det regner jeg med at du har fra før av, hvis du har bredbånd/kabel... seff.. Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Fortell meg hva du tenker å bruke den til så skal jeg nokk få hjulpet deg har to pcer begge skal vere på internett.. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei, jeg gjør ihvertfall et forsøk Jeg har idag også bare to Pc`er på nett og jeg har Tele Asdl, Medium. Så på den Erricson Routeren har jeg en D-Link DI-604 Router, 4 porter. Fungerer utmerket, men.....Har enda ikke funnet Pc`en som står på loftet Så får vi håpe at det virker like enklet for Deg som for meg, Plug and Play. Forøvrig Kjører jeg Win 98 på (loftet) den ene og Xp Home på den andre (Kjelleren). Så lykke Til Jeg er fornøyd så langt (blir sikkert mer fornøyd når jeg finner Pc`en på loftet også ) MvH WB Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 nytt problem her:jeg har ruter før men jeg isntalerte ikke den før.nå som jeg har fått ny pc i dag og jeg pakte ut og satte den på plass. så når jeg kom til internett så kunne jeg bare gå rett på internett nesten uten og gjøre noe som helst. så kom et normann virus kontroll drit opp og firwall jeg vet ikke hva jeg trykte på men nå som jeg skal spile spill på internett så går det ikke . jeg har prøvd både battlefeild og counter strike hva skal jeg gjøre jeg bruker ruter med en anne som ikke har så mye peling heller.. har jeg brukt 15000 for ingen ting Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Den meldingen var veldig dårlig beskrevet, litt mer info takk . "Jeg trykket på en knapp, og ingenting funker" blir litt vanskelig å jobbe ut fra Kan du gå på internett? Er det bare spillinga det er problemer med? Hvis ja, så må du åpne porter. Hvis internett ikke virker, ta ut ruteren og se om det virker uten. Gi beskrivelse av feilmeldingene, hva som skjer osv.. (To dager siden, tipper du har fikset det nå, men i tilfelle...) Endret 6. juni 2004 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå