ZnulfeR Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har en 3200 og irmate 410u (infrarød motaker/sender) og lurer på hvilke instilninger jeg må ha på pc'n for å få det til å funke. irmate 410u Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 har du ikke ett pcsuite program som skal brukes med telefonen? Aner ikke om det finnes men jeg har det. Hvis ikke så er det jo bare å skru på ir på pcn og sende fra telefonen til pcn så skjønner pcn poenget og tar imot Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 problemet er at jeg ikke vet hvor man skrur på ir Lenke til kommentar
krsyver Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den finner telefonen om du legger den forran med IR aktivert på telefonen. Om den er rett innstallert og tilkoblet da. Innstillinger for IR finner du under kontrollpanel->trådløse enheter. Lykke til. Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 jess, det gikk flott det, krsyver ! takker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå