Gå til innhold

Nye drivere fra Nvidia i morgen 30% raskere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette må være det mest opphypete jeg noensinne har sett!

30%?!?

Og det ble ikke mer enn 1-2%

Latterlig!

Hvem var det som sa at det ble 30%?

The inqiurer?

Slik et det med hypen rundt nye drivere. Desverre så er det slik at personer tror på julenissen og håper på for mye :p

Lenke til kommentar

En ting some irriterer meg ved at noen sier at de får 1-2 % bedre ytelse, er at de bruker selv 60.xx BETA drivere selv som inneholdt kanskje noen av disse optimaliseringene selv. Jeg tror NVIDIA mener at man får MAX 30% bedre ytelse etter de offisielle 56.72 driverne! Ikke noen andre beta drivere som har blitt leaket på nettet. Også så HAR IKKE de offisielle WQHL driverne kommet. Bare noe som Leadtek har gitt ut. Ingen er jo sikker på at det er 61.21 driverne som nvidia gir ut.

Så: 56.72 WHQL til 6x.xx WHQL? Ingen vet.

Endret av Kilko
Lenke til kommentar

hvem installerer driverene som følger med på cd`en i det hele tatt?

Jeg har installert siste offisielle driver i fra nvidia.. og blir ikke å bytte før en ny en er på plass..

trekk aldri en slutning før offisielle driveren er på plass.. beta drivere er bare en forsmak på mye mye mere.. som regel :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

hvem installerer driverene som følger med på cd`en i det hele tatt?

Tja.. jeg vil vel tro at de aller fleste "vanlige dødelige" gjør det da..

Og også en del av oss nerder.. for å sjekke ut medfølgende drivere..

Jeg gjør iallefall det...

Da vil man f.eks oppleve at man kan se store ytelsesforskjeller ifra siste ofisielle drivere... f.eks. fra Nvidia..

Mitt nyinnkjøpte Gainward FX5900(XT) scoret i overkant av 13k (uklokket) med de medfølgende driverne fra CD'n... Og *latterlige* 2.400 i 3DMark03.

Installerte siste gjeldende drivere fra Nvidia.. voila.. ca. 4.800 i 3Dmark03..

Klokking fra 400/700 til 480/850... 5.400points..

*Men* en ny test i 3DMark01 ga knappe 13k!!

Og der scoret korte høyere i alle tester..bortsett fra Mother Nature.. hvor FPS sank fra 116 til 92..

Som dere ser... drivere kan gi nesten 100%!!!! forbedring..

Og noe sier meg at ATI er bedre på drivere enn Nvidia...

Så store forskjeller skal det bare ikke bli som det jeg refererer til ovenfor....eller?

Lenke til kommentar

Han som har testra driverene merket liten til ingen forskjell på de gamle og de nye driverene.

Du merker hvis et spill går 30% bedre.

Og han har testet alle spillene på markedet? Svaret får vi når den offisielle driveren kommer.

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar

30% eller ikke, her er i hvertfall enda en ny versjon av Nvidias ForceWare drivere.

61.40 Beta, fra Neowin.net

So here we are boys and girls, the latest dets to sneak out of Nvidias build labs. The files are dated 05/19/2004 and will work with all ranges of Nvidia cards. We haven't had time to test these fully and bare in mind they are not WHQL so please be careful about using them on production systems. Enjoy.
Endret av Watpoae
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...