Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 leste får en stund sia om en smarting som knakk skjerkortet sitt, men orker ikke å leite ræva av meg. noen som har en link liggende.. glemmer ikke den gode latter jeg hadde nå jeg leste den posten.. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Søk er en nyttig og bra funksjon, prøv å bruk den... http://forum.hardware.no/index.php?showtop...,and,skjermkort Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 prøvde litt men ga opp.. søkte på både knakk og knakk i to Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) hehe sorry at jeg dissa deg litt men.. skal ikke snakke så mye om den tråden siden den ble stengt. var en venn som ikke trudde på meg så jeg måtte jo bevise at den posten eksisterte. Endret 3. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Føler med deg Swein. Hehehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Og fyren har fått det han trengte. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg