Gå til innhold

Leter etter CS spiller...

Anbefalte innlegg

"oi, jg er rå, for jeg vet hva alle proffe cs spillere heter, og hvor de bor.. De er livet mitt, jeg vil bli like god som dem"... "sikle" Faen ta og skaff dere et liv da.. Tror dere ikke allmenne folk driter i hvem som er proffe cs spillere, hvor de bor og hva de leser når de sitter på do... makan.. blir lei av å se så mange pc g33ks med no life her inne ...

haha.. er så morsomt med sånne som deg som kommer her og beviser at du er ikke er noe bedre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før spilte jeg hele tida, og da var jeg SiNNSYKT god.

Men så fant jeg ut at CS er mer eller mindre tragisk, og er bare et spill, så nå har jeg skjerpa meg, og spiller bare for fun... Det er det spill er til... Å ha det morsomt med...

Men men, dere andre har sikkert et liv dere også :no::roll:

Lenke til kommentar
"oi, jg er rå, for jeg vet hva alle proffe cs spillere heter, og hvor de bor.. De er livet mitt, jeg vil bli like god som dem"... "sikle" Faen ta og skaff dere et liv da.. Tror dere ikke allmenne  folk driter i hvem som er proffe cs spillere, hvor de bor og hva de leser når de sitter på do... makan.. blir lei av å se så mange pc g33ks med no life her inne ...

haha.. er så morsomt med sånne som deg som kommer her og beviser at du er ikke er noe bedre

HAHA! Du snakker om a n00b?! Gidd vær "tøff" da?! :hrm:

Han nevner navnet på 2 pro spillere, som han har fått høre fra 2 andre i klassen, som gamer hele tida! (ja, jeg går i klasse med han.)

Så gidd prøv å kom med en "smart" kommentar da?!

*latterlig*

Lenke til kommentar

Men så fant jeg ut at CS er mer eller mindre tragisk, og er bare et spill, så nå har jeg skjerpa meg, og spiller bare for fun... Det er det spill er til... Å ha det morsomt med...

tragisk? er da en grei hobby det, men klart en smaks-sak. Jeg syntes folk som samler på navle-lo er tragiske. de/han(vet bare om 1 :p ) Syntes sikkert ejg er teit som gamer rundt på det meste det er av spill.

Lenke til kommentar

Hehe, realnick? Og en ting til, man kan gjerne spille cs på et rimelig høyt nivå uten å være sosiale utskudd. Skjerp deg!

Og til Janivar: haha, vet du hva ordet "paradoks" betyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...