x871kx6167ss7 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har hatt arbeids uke, og en i klassen min hadde jobbet sammen med en som var norsk CS spiller. Han sa at han hadde\har spilt på samme klan som element spiller i. Han kaller seg bmx, bxm, mbx, rxs, srx eller noe slikt noe. Og heter egentlig Andreas. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) bsl kanskje? eller bds el no :s Endret 2. juni 2004 av pronoob Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Vet ikke om det er beselbub, han er fra trondheim. Kanskje han har tatt seg sommer jobb i sandvika, space world. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tror Slick Silver fra Oslo heter Andreas iaffal. :-----p Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kan ikke være Damien? Mener å huske at han heter Andreas.. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvis han duden heter Andreas så er det ikke bsl aka beselbubb. Han heter Jonas Vikan eller noe sånt Det er heller ikke Damien, han heter så mye som Knut Magnus Hovden ^^ Hvorfor vet jeg hva disse folka heter :S Blir litt redd jeg nå Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) bds heter vel andreas? noen gang blir jeg oppgitt..huff trur du BDS som sitter i den feite stolen sin i sverige kommer og jobber på spaceworld i sandvika, du må være tett edit: jeg mener at han mannen løyg. btw: element er bare lame.. Endret 3. juni 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Xer0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 nei......... jeg sa bare at han het andreas......... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 nei.........jeg sa bare at han het andreas......... ok da så Lenke til kommentar
vip Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kan ikke være Damien? Mener å huske at han heter Andreas.. Damien heter ikke Andreas for han kjenner jeg... Er ifra Horten jeg åsså da.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ok.. Progamere irriterer meg fordi dem er så gode. Lurte på om jeg skulle ta Baste Ferga over og knekke noen fingre.. (Ble litt eid av NPC folk i dag, er ikke i det beste humøret) Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hvis han duden heter Andreas så er det ikke bsl aka beselbubb.Han heter Jonas Vikan eller noe sånt Det er heller ikke Damien, han heter så mye som Knut Magnus Hovden ^^ Hvorfor vet jeg hva disse folka heter :S Blir litt redd jeg nå Hehe, ble nesten litt redd jeg også for Knt går i klassen min uuuhh, scaaaary, haha Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ok.. Progamere irriterer meg fordi dem er så gode.Lurte på om jeg skulle ta Baste Ferga over og knekke noen fingre.. (Ble litt eid av NPC folk i dag, er ikke i det beste humøret) ahaha tore mats prg vmd og de ja.. de bor bortmed meg Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg mener det! De treffer skikkelig usakelig. Hver gang jeg taper skikkelig mot noen som treffer så usakelig, så legger jeg opp CS, sletter HL mappa for så å legge det inn pånytt etter 5 minutter. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 høres ut som du gamer 1.5 og lite motstand og finne der Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) "oi, jg er rå, for jeg vet hva alle proffe cs spillere heter, og hvor de bor.. De er livet mitt, jeg vil bli like god som dem"... "sikle" Faen ta og skaff dere et liv da.. Tror dere ikke allmenne folk driter i hvem som er proffe cs spillere, hvor de bor og hva de leser når de sitter på do... makan.. blir lei av å se så mange pc g33ks med no life her inne ... Endret 10. juni 2004 av Janivars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå