Gå til innhold

Canon MV750i eller MVX250i

Anbefalte innlegg

Jeg skal gå til anskaffelse av mitt første videokamera, og har funnet ut at det står mellom to Canon-modeller. MV750i og MVX250i. Er det stor forskjell på disse kameraene, fordeler/ulemper med dem?

Synspunkter mottas med takk.

:laugh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert noen som kan svare bedre enn meg på dette. Jeg har bestilt mitt første kamera nå og etter å ha sjekket det meste med informasjon, tester på nett og i blader, forum som dette m.m. så endre jeg med å bestille en MVX250i. Det som fullførte valget var at jeg dro i en Expertbutikk og fikk føle på det. Ligger vanvittig bra i hånden med knappene logisk tilgjengelig. Mvx virker gjennomgående bedre funksjons og billedmessig.

Canons enkleste modeller(600 og 700) serien har jeg lest mye blandet om. Hva du enn gjør, ikke baser deg på informasjon om disse fra f.eks steder som DinSide.no. Deres omtaler er som regel ikke annet en Canons egne pressemeldinger, som Canon fiffig nok skriver i 3. persons perspektiv.

Vurderte selv lenge 750i, men jo mer jeg leste jo mindre interessant ble det. Virker ut som om det er bedre alternativer i den klassen fra Panasonic og andre.

Nå håper jeg bare at når jeg får mitt 250i, så klarer det virkelig 16/9 på en god måte :o

Lenke til kommentar

Har selv et Mvx250i, og har hatt det en månedstid nå. Kan ikke si at jeg ikke er fornøyd. Det virker meget godt og som jimmyFH sier, så ligger dt utrolig godt i hånden. Passser min hånd veldig godt, mens dama mi sliter litt med det.

Om pengene ikke er problem her, så ville jeg valgt det best, og da også det dyreste... Slik som meg og jimmyFH :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...