Master Casemod Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hjemme i nabolaget erre jeg som har den tøffeste dataen ikke i kraft men utseende lurer på om hvordan jeg skal få det kulere.....det er et Raidmax Scorpio......en noobvenn av med skal bestille et LanBoy kabinett og tru han kan få det fetere....men jeg vil gjerne beholde 1st plassen hvordan få det fetere....lys...kabelsamlere? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) du kan bruke dremel, å skrive etternavnet eller noe tøft i døra, å sette sterke blåe katoder bak, vil gi en kul effekt ja:D Endret 2. juni 2004 av king_pedersen Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvor mye penger har du lyst til å bruke i det? Har du penger så kjøp vannkjøling med UV væske og UV-katoder! Andre ting: kabel-samlere med uv effekt! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 har bestillt det ja Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 vil nok bruke over 1000 spenn ja....pcen skal lyse å se kul ut! Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 har du bilde av kabisset ditt da?? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Dette hører inn under casemodding. Flyttes. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kan du gi en link til ditt kabinett? (orker ikke finne det på nettet) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Her er kabinettet.. Å rydde i kablene med strips og kabelsamlere gjør en stor forskjell. Du har jo et kulere kabinett uansett va han gjør Endret 2. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ahhhh! 14iss! hva med å modde et kabinett SELV? når du har gjort det fortjener du respekt av vennen din.... btw lanboy pc'ene er gode modde objekter hvis du har litt fantasi Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Den røde plata på døra må hvertfall ikke være rød.. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 jeg fjortis....høø....var det meg du kalte fjortis eller har jeg lest feil? hvis det var meg du mente harru driti deg laangt ut.....er 16 jeg Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Fjortiss er ikke en alder, men en tilstand... Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Sier meg ening med Carrox der jeg Skal du virkelig imponere? Skaf deg et Lian Li og mod sjæl! DET er fett det Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Fjortiss er ikke en alder, men en tilstand... En plagsom tilstand Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 skal du ha det "feteste" kabbiset så kjøp et som ikke er ferdig modda og mod selv. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Fjortiss er ikke en alder, men en tilstand... så rett, så rett... Ville kjøpt meg et kabinett umoddet (nevner ikke merke).. og moddet det til det ugjenkjennelige Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 kjøp en gammal grå å trist kontor pc, å mod den selv det er jo det som er kult, ferdimod er jo å forblir stygt du får jo ikkje noe respekt av åp kjøpe et ferdimodda kabbis å stappe det fult med katoder det er jo bare Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Herregud nå spurte han om hjelp ... Og han spurte om det kabinettet han har .. Ikke andre kabinetter , og ikke kom med det der fjortiss søppelet, overlegne )("¤"=¤)"¤/&!!!!/& .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå