El Matador Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) hvor mye strøm må/bør jeg ha?? hvordan finner jeg ut ut hvor mye strøm hovedkortet jeg skal kjøpe må ha?? Endret 2. juni 2004 av Kissa4ever Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvor mye strøm? Det er ikke den maksimale strømmen som er dealen med strømforsyninger, men hvor mye watt de kan levere! Det betyr allikevel ikke at PSU på 550W er bedre enn en på 400W for kvalitet kommer også inn i bildet! Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "mye strømfoskyning", så jeg går utifra at du mener en PSU som tåler høy effekt (watt). Det er ikke viktig å ha X antall watt, men nok til at du med ditt oppsett kan kjøre stabilt! BTW: Spørsmålene var veldig domt formulert Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hva slags oppsett tenker du på da kissa4ever? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 skal ha dette hovedkoortet;.....Dette Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det kommer ikke bare an på hovedkortet serru. CPU, GPU, disker +++ kommer i tillegg og drar mer strøm. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ikke tenk så mye på hovedkortet. Skal du ha en haug av disker, neonlys,vifter og tilegg overklokke trenger du en kraftig(dyr) strømmforsyning. Men til normalt bruk vil en noname 300Watt være nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå