Monhart Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Lurer bare på om det er noe reklame som jeg kan putte på en hjemmeside, som det er noe vits i. Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 "Nei" ? Det må da være noe? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 regel nummer 1: du tjener ikke penger på internett. Lenke til kommentar
Tynnbart Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 hört rykter om at du kän tjena bra på gayreklam.. i sverige værtfall Lenke til kommentar
Blod Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 det må jo være mulig på en eller annen måte da Lenke til kommentar
swanky Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Så klart man kan tjene penger på internett. Ta en tur innom Google og søk på: "critical mass" "network effect" "economics of scale" og "hotmail" så får du svaret på hvorfor Microsoft kjøpte Hotmail for et svært høyt og tilsynelatende dustete beløp. Og jeg skal moderere meg litt med mine klare "nei": Yahoo! kan tjene penger på reklame. Men det er fordi de er Yahoo! Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Det beste er nok å signe opp som affiliate hos en av de store nettbutikkene - eks. Amazon eller CDNOW - da får du en prosentandel av det som selges som følge av at noen har klikket på en link på din side. Velg varegruppe du linker til ut i fra hva siden din handler om. Ellers har jeg en bekjent som hadde en håndfull adultcheck-sider og gjorde flere tusen i måneden, men da må du jo over i P o rnoverdenen og det er vel ikke så kjekt å linke navnet sitt til det... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 http://www.tradedoubler.no Lenke til kommentar
moft Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 bare tullinger spammer sine besøkende med reklamedritt for å få noen få kroner... Lenke til kommentar
Axelsel Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 http://www.tradedoubler.com er det beste !!! Lenke til kommentar
Axelsel Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Quote: On 2002-04-13 13:01, moft skrev:bare tullinger spammer sine besøkende med reklamedritt for å få noen få kroner... Yeah right en jeg kjenner tjente 5000 kroner på tradedoubler på noen få måneder. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Quote: On 2002-04-13 13:01, moft skrev:bare tullinger spammer sine besøkende med reklamedritt for å få noen få kroner... Jeg vil nå heller foretrekke en side med et par bannere på en server man betaler for (altså den som har sidene betaler for å få de hostet og tjener inn den hundrelappen i måneden på bannere) enn å bli spammet ned av en av de evinnelige gratis-tjenestene folk bruker til å hoste sidene sine. Men hvis man tar helt av og kjører ivei med pop-ups og sånt så gjør man jo bare seg selv en bjørnetjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå