Stjernen Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Som tittelen sier får jeg ikke koblet opp mot Everquest sin server via skolens nettverk. Alt annet fungerer så jeg "er på nett" for å si det sånn. Kan virke som om serveren er " blokkert" fra skolen sin side, ikke vet jeg. Er litt grønn når det gjelder data. Noen som har et forslag om hvordan jeg kan koble meg opp, eller om det rett og slett ikke vil fungere. På forhånd takk. Er koblet opp med egen maskin via trådløst nettverk. Endret 2. juni 2004 av Stjernen Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 For det første trenger du en Everquest-konto. Har du det, og det fremdeles ikke virker har nok skolen sperret porten. Lenke til kommentar
Stjernen Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Har konto ja, så det er grei. Noen som vet hvilken port det er snakk om for å kunne logge seg på? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Det vet jeg ikke, men sjekk på relativt. Men tror ikke du får tilgang til å åpne noen porter. Lenke til kommentar
Stjernen Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Var ikke og kikket, hehe....gikk rett "over" hodet på meg for å si det sånn. Nei, det kan virke som om skolen effektivt har satt en stopper får dette spillet ihvertfall. Skulle imdilertid noen ha forslag så hadde jeg satt stor pris på det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Er du i oslo så er ftp porter og vanlig internettporter åpne, det er det. Hjelper ikke å mase på sys admin siden linjen kommer fra skoleetaten som blokerer det meste. Lenke til kommentar
Stjernen Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Er nok langt nord i landet. Har ikke tenkt å mase på admin her på skolen, nei Får nok vente med spillet til jeg kommer hjem igjen. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå